logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oferta i kampania reklamowa internetu od Netii

  PR 10.05.2021, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

Netia wprowadziła promocję, w ramach której oferuje szybsze opcje dostępu do internetu w cenie niższych. Wystartowała też kampania reklamowa najszybszego dostępu światłowodowego w Polsce wg serwisu speedtest.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oferta-i-kampania-reklamowa-internetu-od-netii,391389,artykul.html

W ramach najnowszej oferty promocyjnej (dostępnej od 5 maja do 7 czerwca), Netia oferuje usługi dostępu do internetu o prędkości pobierania danych do 600 Mb/s za 50 zł miesięcznie (czyli za cenę opcji do 300 Mb/s). Natomiast najszybszy wariant dostępowy - do 1 Gb/s  kosztuje teraz 60 zł miesięcznie (tyle, co wcześniej opcja do 600 Mb/s). Przy zakupie usługi dostępu do internetu solo, pierwsze 3 miesiące abonamentu na start klienci otrzymają gratis. Przez pierwsze 2 miesiące klienci otrzymają bezpłatnie usługę cyberbezpieczeństwa „Bezpieczny Internet 2” z licencją na 2 urządzenia. Od 3.miesiąca usługa ta kosztuje 10 zł miesięcznie.

Klienci, którzy wybiorą pakiet internetu z dowolną usługą telewizyjną i dekoderem EvoBox (np. internet do 600 Mb/s i pakiet 99 kanałów TV za 60 zł miesięcznie), pierwszy miesiąc abonamentu oraz usługę Giganagrywarka Maxi przez pierwszy miesiąc otrzymają gratis.

Najszybszy światłowód

Po Majówce Netia wystartowała również z kampanią reklamową, w której eksponuje fakt, iż wyniki tysięcy testów użytkowników serwisu speedtest.pl, prezentowane w tegorocznych rankingach miesięcznych, dają Netii prowadzenie w kategorii „Światłowód” wśród dostawców ogólnopolskich.

W kampanii reklamowej - oprócz szeregu działań w internecie – operator wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej (OOH) w kilkunastu największych polskich miastach oraz 30-sekundowy spot radiowy (załączony poniżej), emitowany w wybranych rozgłośniach ogólnopolskich.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764