logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oferta podcastowa Rzeczpospolitej

  PR 28.09.2024, przeczytano 444 razy
ilustracja

Od października „Rzeczpospolita” rusza z nową ofertą podcastów. Wracają lubiane przez słuchaczy formaty, naszym czytelnikom zaproponujemy też nowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oferta-podcastowa-rzeczpospolitej,405859,artykul.html

O 7.30, od poniedziałku do piątku, dzień będziemy zaczynać podcastem „Twój Biznes”, czyli przeglądem najważniejszych i najciekawszych wiadomości ekonomicznych z serwisów rp.pl i parkiet.com. Na podcast zaprosi Bartłomiej Kawałek.

O 17.00, od poniedziałku do czwartku premierę będzie mieć znany już dobrze naszym czytelnikom format „Rzecz w Tym”. Tak jak dotąd będzie to codzienny komentarz dziennikarzy i publicystów „Rzeczpospolitej” lub zaproszonych ekspertów do bieżących wydarzeń. W gronie prowadzących znajdą się Marzena Tabor-Olszewska, Bogusław Chrabota, Michał Szułdrzyński i Michał Płociński.

W piątki o 17.00 będziemy prezentować znane, lubiane i wyczekiwane przez wierną grupę odbiorców „Polityczne Michałki”, czyli polityczne podsumowanie tygodnia, na które zaproszą Michał Szułdrzyński i Michał Kolanko. Również w piątki, ale o 18.00 zaprosimy na „Posłuchaj Plus Minus”, czyli rozmowę na jeden z wiodących tematów najbliższego numeru „Plusa Minusa”. Dyskusję o filozofii, społeczeństwie, technologiach czy geopolityce poprowadzi Daria Chibner. Nim ruszy kampania prezydencka w 2025 roku zaprosimy do podcastu „Pałac Prezydencki”. Będzie to cykl rozmów z bohaterami kampanii prezydenckich z przeszłości, byłymi prezydentami, szefami kampanii wyborczych. Gdy kampania już ruszy, Michał Kolanko będzie rozmawiał też z kandydatami na tę funkcję oraz komentatorami. Premiery nowych odcinków - w poniedziałki o 8.00.

Nowym formatem będzie też „Szkoła Na Nowo”, czyli rozmowy Joanny Ćwiek-Śwideckiej z ludźmi edukacji (praktykami, ekspertami, wizjonerami), którzy mają pomysł na to, jak można zmienić szkołę.

- Podcasty dają zupełnie nowe możliwości kontaktu z nowymi odbiorcami – tłumaczy Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. – To wyjątkowa forma storytellingu, który stanowi nieodłączną część dziennikarstwa. Podcastami chcemy opowiedzieć naszym użytkownikom o najważniejszych wydarzeniach, które mają wpływ na świat, w jakim żyją, uczą się i pracują – dodaje.

Wszystkie podcasty „Rzeczpospolitej” będzie można znaleźć na stronach rp.pl, w dedykowanej im sekcji podcasty.rp.pl oraz w serwisach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube. „Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od lat plasując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, z wynikiem 33 688 cytowań, „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Została także uznana za najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy dekady.

Źródło: Gremi Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Wybór prezydenta to nie kwestia smaku” – Gazeta.pl dołącza do akcji profrekwencyjnej
1 czerwca odbędzie się II tura wyborów prezydenckich w Polsce. Z tej okazji Gazeta.pl wspólnie z agencją Twin .collective rozpoczyna kampanię „Dowiedz się (jak naj)więcej”, której celem jest zachęcenie do udziału w głosowaniu oraz wsparcie obywateli w podjęciu świadomej decyzji. Inicjatywa ma zwiększyć świadomość wyborczą i zaangażowanie...
Medialność Eurowizji ’25 i Justyny Steczkowskiej
Finał Eurowizji, który odbył się 17 maja br., wzbudził ogromne zainteresowanie w polskich mediach – wartość ekwiwalentu reklamowego wyniosła 136 mln zł. Jednym z najgłośniejszych wydarzeń tegorocznej edycji niewątpliwie był powrót Justyny Steczkowskiej na konkursową scenę. Jej spektakularny występ został doceniony przez widzów. Artystka była też widoczna w pozytywnym...
Wedel wchodzi na rynek podcastów
Firma Wedel, kultowy producent słodyczy i twórca czekoladowych doświadczeń wkracza w świat podcastów, odpowiadając na jego rosnącą popularność w Polsce. Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy oraz Robert Zydel, Dyrektor muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel w nowym formacie „Wedle Uznania”, będą dyskutować o biznesie, kulturze, sztuce, tematach społecznych i przyjemności,...
Enpulse startuje z podcastem Bridge Talk
27 maja na Spotify i YouTube zadebiutuje pierwszy odcinek serii Bridge Talk, której pomysłodawcą jest Enpulse, platfroma służąca do badania i budowania zaangażowania. Podcast, na który złoży się 7 rozmów z ekspertami HR, będzie poświęcony wyzwaniom związanym z zarządzaniem zespołami wielopokoleniowymi.
 IMMxDemagog: Trzaskowski i Nawrocki z równym zasięgiem [12.05–18.05]
Wybory prezydenckie rozegrały się przede wszystkim w mediach społecznościowych. Kampanię zakończył nie finałowy spór w telewizji, lecz kreatywna, emocjonalna i częściowo nielegalna agitacja w czasie ciszy wyborczej. Memy i aluzje w social mediach często osiągały większy zasięg niż materiały z debat – wynika z przedostatniego już raportu analizującego medialność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764