logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oferta podcastowa Rzeczpospolitej

  PR 28.09.2024, przeczytano 290 razy
ilustracja

Od października „Rzeczpospolita” rusza z nową ofertą podcastów. Wracają lubiane przez słuchaczy formaty, naszym czytelnikom zaproponujemy też nowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oferta-podcastowa-rzeczpospolitej,405859,artykul.html

O 7.30, od poniedziałku do piątku, dzień będziemy zaczynać podcastem „Twój Biznes”, czyli przeglądem najważniejszych i najciekawszych wiadomości ekonomicznych z serwisów rp.pl i parkiet.com. Na podcast zaprosi Bartłomiej Kawałek.

O 17.00, od poniedziałku do czwartku premierę będzie mieć znany już dobrze naszym czytelnikom format „Rzecz w Tym”. Tak jak dotąd będzie to codzienny komentarz dziennikarzy i publicystów „Rzeczpospolitej” lub zaproszonych ekspertów do bieżących wydarzeń. W gronie prowadzących znajdą się Marzena Tabor-Olszewska, Bogusław Chrabota, Michał Szułdrzyński i Michał Płociński.

W piątki o 17.00 będziemy prezentować znane, lubiane i wyczekiwane przez wierną grupę odbiorców „Polityczne Michałki”, czyli polityczne podsumowanie tygodnia, na które zaproszą Michał Szułdrzyński i Michał Kolanko. Również w piątki, ale o 18.00 zaprosimy na „Posłuchaj Plus Minus”, czyli rozmowę na jeden z wiodących tematów najbliższego numeru „Plusa Minusa”. Dyskusję o filozofii, społeczeństwie, technologiach czy geopolityce poprowadzi Daria Chibner. Nim ruszy kampania prezydencka w 2025 roku zaprosimy do podcastu „Pałac Prezydencki”. Będzie to cykl rozmów z bohaterami kampanii prezydenckich z przeszłości, byłymi prezydentami, szefami kampanii wyborczych. Gdy kampania już ruszy, Michał Kolanko będzie rozmawiał też z kandydatami na tę funkcję oraz komentatorami. Premiery nowych odcinków - w poniedziałki o 8.00.

Nowym formatem będzie też „Szkoła Na Nowo”, czyli rozmowy Joanny Ćwiek-Śwideckiej z ludźmi edukacji (praktykami, ekspertami, wizjonerami), którzy mają pomysł na to, jak można zmienić szkołę.

- Podcasty dają zupełnie nowe możliwości kontaktu z nowymi odbiorcami – tłumaczy Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. – To wyjątkowa forma storytellingu, który stanowi nieodłączną część dziennikarstwa. Podcastami chcemy opowiedzieć naszym użytkownikom o najważniejszych wydarzeniach, które mają wpływ na świat, w jakim żyją, uczą się i pracują – dodaje.

Wszystkie podcasty „Rzeczpospolitej” będzie można znaleźć na stronach rp.pl, w dedykowanej im sekcji podcasty.rp.pl oraz w serwisach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube. „Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od lat plasując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, z wynikiem 33 688 cytowań, „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Została także uznana za najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy dekady.

Źródło: Gremi Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 Miłosz Wiatrowski-Bujacz dołącza do zespołu Gazeta.pl
Miłosz Wiatrowski-Bujacz, współtwórca popularnego wideopodcastu „Co to będzie”, od października pracuje w redakcji Gazeta.pl. Dołączył do działu Nowe Trendy, zajmującego się tworzeniem kreatywnych, niestandardowych treści oraz eksperymentowaniem z dziennikarskimi formami.
Grupa ZPR Media z dwiema kulinarnymi ofertami sprzedażowymi
Grupa ZPR Media wprowadziła do oferty sprzedażowej dwa pakiety handlowe związane z tematyką kulinarną: „Pakiet Audiokulinarny” związany z nową książką, programem radiowym i podcastami Pawła Lorocha oraz „Gotuj z pomysłem” obejmujący świadczenia przy programach szefa kuchni Michała Molendy w Radiu ESKA2 i w serwisie Beszamel.pl.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764