logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oferta prenumeraty czasopism Agory

  PR 23.03.2020, przeczytano 341 razy

W trosce o bezpieczeństwo i komfort czytelników „Avanti", „Logo" i „Wysokich Obcasów Extra" Agora, wprowadza nową ofertę prenumeraty czasopism. Oferta ta będzie obowiązywać od 24 marca br. dla „Wysokich Obcasów Extra", natomiast od 27 marca dla „Logo" i „Avanti". Dodatkowo, by zachęcić wszystkich do pozostania w domach w czasie pandemii, wydawca zapewnia bezpłatną wysyłkę kwietniowych numerów magazynów bezpośrednio na wskazany adres.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oferta-prenumeraty-czasopism-agory,386221,artykul.html

24 marca br., w ofercie prenumeraty magazynów „Wysokie Obcasy Extra" oraz 27 marca „Logo", „Avanti" pojawią się nowe warianty. Do tej pory czasopisma Agory  można było zamówić w prenumeracie rocznej. Od teraz są już  dostępne w prenumeracie na krótszy okres czasu:  pół roku lub kwartał. Dodatkowo Agora oferuje czytelnikom magazynów możliwość zamówienia bieżącego wydania czasopism z darmową dostawą bezpośrednio do domu. Nowością w ofercie jest także możliwość zamówienia prenumeraty od bieżącego numeru każdego z tytułów.

Zmiany w ofercie prenumeraty „Logo", „Avanti" i „Wysokie Obcasy Extra" zostały wprowadzone dla bezpieczeństwa i wygody czytelników, szczególnie w trudnym okresie panującej pandemii.

Oferta będzie dostępna na stronie: www.prenumerata24.pl

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764