logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oprawa antenowa Telewizji WP

  PR 11.03.2022, przeczytano 108 razy

Telewizja WP przygotowała nową oprawę antenową. Jej premiera zaplanowana jest na piątek, 11 marca 2022 r. Zmianą objęta została przede wszystkim kolorystyka. Nowa identyfikacja jest nowoczesna, świeża i ma pobudzać wyobraźnię widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oprawa-antenowa-telewizji-wp,395058,artykul.html

Celem nowej identyfikacji wizualnej jest podkreślenie charakteru stacji, dopasowanie do oferty, jaką Telewizja WP prezentuje swoim widzom, a także zwrócenie uwagi na wyrazistość stacji. Nowa oprawa jest przede wszystkim nowoczesna, pobudza wyobraźnię. Obiecuje jakość i przygodę, której szuka widz wybierający rozrywkę przed telewizorem.

– Dotychczasowa oprawa istniała od początku stacji i utrzymana była w tonacjach granatu oraz maliny. W nowej oprawie przeważają odcienie niebieskiego, pomarańczowego oraz białego. Dobierając to zestawienie kierowaliśmy się psychologią koloru, w której kolor niebieski oznacza stabilność, zaufanie, relaks. Kolor pomarańczowy natomiast jest symbolem energii, przygody i odwagi. Połączenie ze sobą tych cech wywołuje pozytywne emocje, czyli to, co oferta Telewizji WP zapewnia telewidzom – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Projekt oprawy przygotowany został przez Zespół Autopromocji Telewizji WP. Za jego koncept kreatywny i wykonanie odpowiada Kinga Molska, dyrektor autopromocji i kreacji oraz Marcin Walczuk, motion designer. Wraz z nową oprawą Telewizja WP wprowadza wiosenną ramówkę, którą wypełnią nowe polskie produkcje własne oraz dobrze znane formaty. Zainspirują do przearanżowania domowego wnętrza, odprężą, a sprawdzone kabarety rozbawią widzów do łez.

W wiosennej ramówce pojawią się :

  • Nowy Aranż sezon 3, od 6 marca w każdą niedzielę o 13:00
  • Policjanci z sąsiedztwa NOWOŚĆ! od 24 marca w czwartki o 21:50
  • Mistrzowie kabaretu sezon 12, od 19 marca w soboty o 21:50 (w nowych odcinkach wystąpią kabaret Smile i Nowaki)
  • WP News codziennie o 11:50 i 16:50
  • Zapukaj do moich drzwi od poniedziałku do piątku o 19:50
  • Next Level Chef w piątki o 21:50, premiera 15 kwietnia

Telewizja WP jest tworzona z myślą o ludziach - zawsze blisko Polaków i tematów życia codziennego. To lifestyle połączony z rozrywką i dobrym dokumentem. Ramówka Telewizji WP zawiera programy pełne pozytywnych emocji i dopasowanych do potrzeb widza. Zapewnia zarówno dawkę humoru, dobrej zabawy, jak i ciekawości, lekkości czy niezwykłych przeżyć, które widzowie mogą dzielić z bohaterami filmów, seriali i programów.

Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej na kanale 41, na platformach Canal+ (kanał 73) i Polsat BOX (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25). Można ją oglądać również online przez WP Pilot oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
Aleph i Reddit będą wspólnie obsługiwać reklamodawców
Aleph Group, Inc, globalny dostawca reklamy digital w krajach rozwijających się (“emerging countries”), ogłosił właśnie globalne partnerstwo sprzedażowe z platformą Reddit. Celem partnerstwa jest zapewnienie jak najefektywniejszych rozwiązań partnerom reklamowym w Europie i Azji Środkowej, w obliczu szybkiego rozwoju Reddit na całym świecie.
Złoty znak Qualid dla Idemnet
Spółka Time S.A. (Grupa ZPR Media) otrzymała kolorowe znaki QUALID: Brand Safety, Anti-Fraud i Viewability. Oznacza to, że ukończyła procedurę weryfikacji, spełniając warunki w przysługujących jej kategoriach, a pracownicy mający bezpośredni wpływ na jakość reklamy przeszli specjalistyczne szkolenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764