logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oprawa TVN z argentyńską pomocą

   01.03.2024, przeczytano 1266 razy
ilustracja

Już w piątek widzowie stacji zobaczą TVN w nowej kolorystyce i oprawie. To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że „TVN to coś, co nas łączy.”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oprawa-tvn-z-argentynska-pomoca,403289,artykul.html

Telewizja niezmiennie odgrywa istotną rolę w życiu odbiorców, kształtuje nasze spojrzenie na rzeczywistość i wpływa na codzienne życie. Odświeżona oprawa wizualna TVN to nowoczesna odpowiedź na zmieniające się trendy. Punktem wyjścia do zmiany była koncepcja jedności dla procesu tworzenia nowego wizerunku marki. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Podkreśla ona również rolę TVN jako istotnego medium promującego pozytywne zmiany.

Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery w ścisłej współpracy z argentyńską agencją Superestudio podjął zadanie odświeżenia oprawy.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

 „Przy projektowaniu nowej oprawy musieliśmy pamiętać o jednym kluczowym aspekcie - spójności wizerunku TVN na wszystkich polach. Chcemy, aby nasza marka była atrakcyjna zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Dlatego nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Mamy nadzieję, że widzowie poczują, tak jak my, argentyńskie słońce i optymizm, które wybijają się z nowej identyfikacji wizualnej TVN” – mówi dyrektor działu kreacji TVN Warner Bros. Discovery Piotr Rucki.

W rezultacie powstała oprawa, która jest zarówno świeża, jak i pełna energii. Nowe logo TVN jest minimalistyczne, ale jednocześnie dynamiczne. Idealnie oddaje charakter marki TVN.

 „Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym. Uprościliśmy więc logo, zastępując żółty kolor białym i zmodyfikowaliśmy kolor niebieski, aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo" – wyjaśnia dyrektor wykonawczy Superestudio Ezequiel Rormoser. 

Cała idea nowej oprawy, opiera się o słowo „United”. Poprzez oprawę graficzną pokazujemy widzom, że TVN jest miejscem spotkań, gdzie różne perspektywy, kultury i idee łączą się w jedno. Logo, typografia, zdjęcia - wszystkie te elementy są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty. Oprawa oparta jest o zdjęcia gwiazd, ponieważ to one są autorytetami dla wielu widzów, niosą za sobą przekaz” – dodaje dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery Robert Przyszlak.

Poprzez połączenie różnych elementów marki oraz akcentowanie idei wspólnego celu i emocji, Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery wraz z Superestudio stworzyli nową tożsamość marki TVN.

Za projekt odpowiadali:

TVN Warner Bros. Discovery

  • Executive Creative Director: Robert Przyszlak
  • Executive Creative Director: Piotr Rucki
  • Producer: Bartosz Malina
  • Art Director: Bartosz Przepiórkiewicz
  • Executive Producer: Marcin Bogłowski

Superestudio

  • Executive Creative Director: Ezequiel Rormoser
  • Creative Director: Juan Pablo Cionci
  • Production Director: Ignacio Rojo
  • Producer: Virginia Palacios
  • Art Director: Octavio Pollono
  • Music Composition: Lucas Totino
  • Executive Producer: Marcos Torres
  • Executive Producer: Nikki Bentley (Perfect Tribe)

Źródło: Warner Bros. Discovery

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Wow, ale zmiana. Faktycznie potrzebne było do tego studio zza granicy. XD

avatar użytkownika
,

Weź pod uwagę, że TVN jest własnością Amerykanów.
Nie muszą zlecać w Polsce.
  

Najnowsze w tym dziale

Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Wystartowała kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
Zmiany w dziale sprzedaży „Wyborczej”
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.  
Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat
16 kwietnia, w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez Patronów audycje. A wieczorem o godzinie 19.00 creme de la creme, czyli koncert WAGLEWSKI FISZ EMADE w koncert holu z udziałem Patronów.
Bankier.pl otrzymał nagrodę Media Rynku 2023
Portal Bankier.pl otrzymał nagrodę MEDIA RYNKU 2023 podczas jubileuszowej, 10 edycji gali Invest Cuffs towarzyszącej największej w Europie konferencji gromadzącej przedstawicieli świata inwestorów. W głosowaniu, w którym wzięło udział ponad 138 tysięcy osób, Bankier.pl pokonał inne nominowane w tej kategorii redakcje:...
Media relations - PR-owcy a dziennikarze
Dziennikarze otrzymują dziennie średnio kilkadziesiąt informacji prasowych od działów PR lub agencji PR-owych, z czego udaje się im przeczytać od 10 do 30 proc. O tym, czy informacja prasowa będzie wykorzystana przez dziennikarza decyduje najczęściej tytuł, treść maila oraz nadawca wiadomości. Jak wynika z raportu „Media relations. Status związku – to skomplikowane”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764