Kacper Procki awansował na stanowisko Sales Development Manager w agencji Circlewise. Jednocześnie do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyła też nowa osoba – Artur Pososhko – na stanowisko Junior Account Manager.
Kacper Procki ma kilkuletnie doświadczenie w budowie i realizacji strategii digital, szczególnie w obszarach afiliacji, mobile i marketing automation. W Circlewise pracuje od końcówki ubiegłego roku, do tej pory na stanowisku Account Manager odpowiadał m.in. za sukcesy kampanii takich marek jak eObuwie, Modivo, Delikatesy Centrum, Etam i DUKA. Obecnie awansuje na stanowisko Sales Development Manager, poszerzając swój zakres obowiązków o new business.
Wcześniej od 2019 roku pracował w agencji AdHydra (jako Digital Account Manager),a przedtem w TradeTrackerPoland (Junior Performance Specialist). Karierę zawodową rozpoczynał w 2016 r.,w firmie nc+. Jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie) –
Artur Pososhko dołączył do warszawskiego biura Circlewise na stanowisko Junior Account Manager. Wcześniej w estońskim oddziale firmy Circlewise odbywał praktyki. Jako Junior Account Manager będzie zajmował się międzynarodowymi kampaniami dla klientów z branży e-commerce i finanse (takimi jak np. MADARA Cosmetics – Europe, Cocopanda.fi itp.). Jest absolwentem warszawskiej Uczelni Łazarskiego (licencjat: Zarządzanie), i SGH (studia magisterskie: Big Data - Advanced Analytics).
Źródło: Circlewise AS