logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba i awans w zespole Circlewise

  PR 25.05.2021, przeczytano 240 razy
ilustracja
Kacper Procki

Kacper Procki awansował na stanowisko Sales Development Manager w agencji Circlewise. Jednocześnie do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyła też nowa osoba – Artur Pososhko – na stanowisko Junior Account Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-i-awans-w-zespole-circlewise,391613,artykul.html

Kacper Procki ma kilkuletnie doświadczenie w budowie i realizacji strategii digital, szczególnie w obszarach afiliacji, mobile i marketing automation. W Circlewise pracuje od końcówki ubiegłego roku, do tej pory na stanowisku Account Manager odpowiadał m.in. za sukcesy kampanii takich marek jak eObuwie, Modivo, Delikatesy Centrum, Etam i DUKA. Obecnie awansuje na stanowisko Sales Development Manager, poszerzając swój zakres obowiązków o new business.

Wcześniej od 2019 roku pracował w agencji  AdHydra (jako Digital Account Manager),a przedtem w TradeTrackerPoland (Junior Performance Specialist). Karierę zawodową rozpoczynał w 2016 r.,w firmie nc+. Jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: Globalny Biznes, Finanse i Zarządzanie) –

Artur Pososhko dołączył do warszawskiego biura Circlewise na stanowisko Junior Account Manager. Wcześniej w estońskim oddziale firmy Circlewise odbywał praktyki. Jako Junior Account Manager będzie zajmował się międzynarodowymi kampaniami dla klientów z branży e-commerce i finanse (takimi jak np. MADARA Cosmetics – Europe, Cocopanda.fi itp.). Jest absolwentem  warszawskiej Uczelni Łazarskiego (licencjat: Zarządzanie), i SGH (studia magisterskie: Big Data - Advanced Analytics).

Źródło: Circlewise AS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Hochland: akcja edukacyjna dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo
Według badania IQS Game Story 2 w Polsce aż 87% nastolatków w wieku 12-18 lat gra w gry minimum raz w tygodniu. Nie brakuje dowodów na to, że ta forma rozrywki może mieć pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Konieczna jest do tego jednak odpowiednia edukacja młodych graczy oraz ich rodziców. Właśnie do nich jest skierowana akcja edukacyjna organizowana przez...
Badanie przeprowadzone przez BravoKupony, platformę sprzedażową oferującą kody rabatowe i kupony przeanalizował kraje OECD w ramach badania Smart Shopper Index, który porównuje rozsądne zachowania konsumenckie oraz wydatki mieszkańców poszczególnych krajów EOCD. Polska została sklasyfikowana na samym końcu rankingu.
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa
Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale...
Inspiracje produktowe na platformie ESB
Każdego tygodnia na łamach ESB Online publikowanych jest około 50 nowych inspiracji produktowych, które wyświetlają się na stronie głównej.
Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764