logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba na pokładzie Catvertisera

  PR 11.01.2018, przeczytano 794 razy

Wraz z początkiem roku do zespołu Catvertisera – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku dołączyła Natalia Klimaszewska. Objęła stanowisko Junior Performance Social Media Analyst.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-na-pokladzie-catvertisera,35088,artykul.html

Natalia swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w Online Advertising Network, gdzie początkowo odpowiadała za współpracę z wydawcami. Następnie, na stanowisku Account Executive do jej obowiązków należała także optymalizacja działań, nadzorowanie i raportowanie przebiegu kampanii. W ostatnim czasie była związana z Connectmedica, w której zajmowała się prowadzeniem projektów digitalowych oraz odpowiadała za kontakty z klientami z branży farmaceutycznej.

Natalia jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

W Catvertiser do zadań Natalii należy wspieranie zespołu w zakresie optymalizacji kampanii pod względem kosztów i konwersji w mediach społecznościowych oraz tworzenie zestawień i analiz z kampanii. Dodatkowo, będzie odpowiedzialna za tworzenie mediaplanów, weryfikację poprawności kreacji oraz przygotowanie raportów z prowadzonych działań.

Witamy Natalię wśród kotów! Z uwagi na dynamiczny rozwój naszej firmy i stały wzrost liczby kampanii na Facebooku, które prowadzimy dla naszych Klientów, takie wzmocnienie jest dla nas niezwykle cenne. Wierzę, że doświadczenie Natalii, jej zdolności analityczne oraz nowe pomysły, które wniesie do naszego zespołu, przyczynią się do udanego debiutu giełdowego Catvertisera, jeszcze przed końcem 2018 roku
– mówi Marcin Hołyst CEO Catvertiser.

Źródło: KnowledgeHub

www.knowledgehub.pl

Dodatkowe informacje:

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, stanowi on świetną alternatywę dla standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Klientami platformy są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski, Europy, Azji oraz obu Ameryk, które cenią polską platformę za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów. Catvertiser jest jedną z 24 spółek wspieranych przez fundusz venture capital KnowledgeHub.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764