logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency

  PR 11.08.2022, przeczytano 337 razy
ilustracja

Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-na-pokladzie-spotlight-agency,396870,artykul.html

Magda przeszła do Spotlight z LifeTube, gdzie odpowiadała za pracę z twórcami zewnętrznymi kategorii lifestyle i muzyka, w imieniu których dbała o dobre relacje z klientami agencji i nawiązywała oraz koordynowała współprace influencerskie. Zajmowała się odpowiednim dobieraniem twórców do potrzeb konkretnych projektów, a także prowadzeniem kampanii, w tym egzekucją świadczeń wynikających z wynegocjowanych kontraktów. 

- “Okienko transferowe” w Spotlight jest otwarte od początku roku i w tym okresie w odpowiedzi na ogromną dynamikę naszych projektów i rozwój portfolio twórców, udało nam się zrekrutować naprawdę doświadczony zespół managerów. Cieszę się, że do zespołu dołączają tak profesjonalne osoby jak Magda - mówi Olivia Drost, partner zarządzająca.

Przed dołączeniem do LifeTube Magda pracowała w firmie świadczącej usługi zarządzania nieruchomościami MVGM, gdzie zajmowała stanowisko marketing coordinator. Była między innymi odpowiedzialna za organizację eventów w budynkach biurowych dla najemców. 

W Spotlight Agency będzie odpowiadała za zarządzanie projektami wizerunkowymi, negocjacjami warunków biznesowych, kampaniami ambasadorskimi i współpracami jednej z najpopularniejszych influencerek na rynku, Natalii Natsu Karczmarczyk. 

Ukończyła studia na Politechnice Białostockiej na wydziale zarządzania. Ponadto po zrealizowanym kursie planowania, organizacji i zarządzania projektami została certyfikowanym event managerem.

Źródło: Spotlight Agency

www.spotlightagency.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764