logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba w agencji Fleishman-Hillard

  PR 07.07.2011, przeczytano 1470 razy
ilustracjastrzałka

Do działu Technologicznego agencji public relations Fleishman-Hillard dołączył Aleksander Zaruski. Aleksander został zatrudniony na stanowisku Senior Account Executive i będzie pracował dla firm Brother oraz 1&1 Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-w-agencji-fleishman-hillard-,12893,artykul.html

Aleksander Zaruski z branżą PR związany jest od 2007 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach Euro RSCG Sensors, Sigma International oraz wydawcy serwisu internetowego Mediarun.pl. Pracował m.in. dla firm Panasonic, Lexmark, Długie Rozmowy, Ciba Vision oraz dla Programu „Pomóżmy Razem” (Kimberly Clark). Ukończył Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest także Absolwentem Szkoły Brand Design organizowanej przez Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: Fleishman-Hillard

www.fleishman.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Fleishman-Hillard na polskim rynku jest obecna od 9 lat. W polskim biurze Fleishman-Hillard pracuje aktualnie 30 konsultantów, którzy świadczą usługi w zakresie komunikacji technologicznej, komunikacji korporacyjnej i public affairs, komunikacji konsumenckiej oraz komunikacji w zakresie ochrony zdrowia. Dedykowany dział „DIGITAL” świadczy także usługi komunikacyjne w nowych mediach klientom firmy.

Fleishman-Hillard oferuje usługi public relations oraz public affairs w kraju oraz poza granicami. Agencja jest częścią globalnej grupy medialnej Omnicom. W jej skład wchodzą czołowe agencje reklamowe, domy mediowe, firmy marketingowe, agencje public relations
i inne firmy oferujące usługi związane z komunikacją dla ponad 5 tysięcy klientów
ze 100 krajów świata.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Change Serviceplan i Media Republic rozpoczynają czwarty rok współpracy z Mlekpolem
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie czwarty rok z rzędu powierzyła realizację kampanii serków śmietankowych „Łaciate” agencjom Change Serviceplan (Group One) oraz Media Republic (Group One).
Aleksandra Wojnicka Digital Directorem w Great Minds
Z początkiem marca 2023 r., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
Trotec: objazdowa trasa laserowa oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy
W kwietniu 2023 firma Trotec organizuje dwa wydarzenia, które mają na celu dotarcie do klientów, przedsiębiorców i pasjonatów technologii laserowych w całej Polsce – wiosenną trasę laserową z urządzeniem Rayjet 50 oraz otwarcie nowego Showroomu w Bydgoszczy.
Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.
Trwa kampania miodów Pan Mazur z influencerami
Marka Pan Mazur, producent wyjątkowej jakości polskich miodów, rozpoczął współpracę z influencerami przy promocji sprzedaży swoich produktów w sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI. Na kanałach social media obu spółek oraz Iluzjonisty Y i kucharza Piotra Ogińskiego publikowane są krótkie, lekkie, zabawne, ale też merytoryczne filmy związane z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764