logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba w agencji Fleishman-Hillard

  PR 07.07.2011, przeczytano 1501 razy
ilustracjastrzałka

Do działu Technologicznego agencji public relations Fleishman-Hillard dołączył Aleksander Zaruski. Aleksander został zatrudniony na stanowisku Senior Account Executive i będzie pracował dla firm Brother oraz 1&1 Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-w-agencji-fleishman-hillard-,12893,artykul.html

Aleksander Zaruski z branżą PR związany jest od 2007 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach Euro RSCG Sensors, Sigma International oraz wydawcy serwisu internetowego Mediarun.pl. Pracował m.in. dla firm Panasonic, Lexmark, Długie Rozmowy, Ciba Vision oraz dla Programu „Pomóżmy Razem” (Kimberly Clark). Ukończył Zarządzanie i Marketing w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest także Absolwentem Szkoły Brand Design organizowanej przez Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Źródło: Fleishman-Hillard

www.fleishman.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Fleishman-Hillard na polskim rynku jest obecna od 9 lat. W polskim biurze Fleishman-Hillard pracuje aktualnie 30 konsultantów, którzy świadczą usługi w zakresie komunikacji technologicznej, komunikacji korporacyjnej i public affairs, komunikacji konsumenckiej oraz komunikacji w zakresie ochrony zdrowia. Dedykowany dział „DIGITAL” świadczy także usługi komunikacyjne w nowych mediach klientom firmy.

Fleishman-Hillard oferuje usługi public relations oraz public affairs w kraju oraz poza granicami. Agencja jest częścią globalnej grupy medialnej Omnicom. W jej skład wchodzą czołowe agencje reklamowe, domy mediowe, firmy marketingowe, agencje public relations
i inne firmy oferujące usługi związane z komunikacją dla ponad 5 tysięcy klientów
ze 100 krajów świata.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764