logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba w domu produkcyjnym Timecode

  PR 07.02.2012, przeczytano 3719 razy
ilustracja

Zespół domu produkcyjnego Timecode powiększył się o nową osobę. Matylda Zoe Szmidt objęła stanowisko asystentki produkcji w Timecode. Wcześniej pracowała min. dla Akson Studio i Bogota Film.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-w-domu-produkcyjnym-timecode,14575,artykul.html

W Timecode będzie odpowiadać za wsparcie organizacyjne przy produkcji filmów reklamowych. Dom produkcyjny Timecode istnieje na rynku od 2004 roku. Specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, z których wiele zostało docenionych w polskich i międzynarodowych konkursach. W portfolio Timecode znajdują się realizacje wykonane min. dla: Discovery Networks Europe, GlaxoSmithKline, Google, Intel, Microsoft, Procter&Gamble, Sony.

Źródło: Timecode

www.timecode.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764