logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa osoba w zespole Geberit

  PR 17.03.2021, przeczytano 577 razy
ilustracja

W lutym do zespołu Geberit dołączyła Narhiza Kim, rozpoczynając pracę na stanowisku specjalisty w dziale marketingu i PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-osoba-w-zespole-geberit,390659,artykul.html

Do zadań Narhizy Kim będzie należeć budowanie i rozwijanie sieci społecznościowych oraz zarządzanie kampaniami mediowymi marek Geberit i Koło.

Narhiza Kim swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała jako specjalista ds. marketingu w branży finansowej, następnie account manager w agencji reklamowej. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Społecznej Akademii Nauk oraz socjologii i nowych mediów na Collegium Civitas.

Narhiza Kim przejęła zadania Marty Ostojskiej, która po kilkuletniej pracy w Geberit kontynuuję swoją karierę zawodową poza strukturami firmy.

Źródło: Grupa Geberit

www.geberit.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Drukarnia Chroma przechodzi rebranding
Drukarnia internetowa Chroma prezentuje swoje nowe oblicze.
Międzynarodowy Fotofestiwal: program i zaproszenie do Łodzi
Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi już po raz 23. zaprezentuje krajobraz polskiej i światowej fotografii współczesnej. Premiery projektów m.in. Weroniki Gęsickiej i Przemka Dzienisa, gwiazdy międzynarodowej fotografii w opowieściach o transformacji i uwalnianiu, najciekawsze tematy fotograficzne sezonu – Fotofestiwal ogłosił program blisko trzydziestu wystaw...
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
CeraVe jest jedną z trzech pierwszych marek, które otwierają nowy reklamowy rozdział na rynku globalnych serwisów streamingowych w Polsce. Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, ruszyła premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje też Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
Red Bull z kampanią 3D na nośnikach AMS Digital Indoor
W maju na Digital Indoor od AMS można zobaczyć pierwszą zasięgową kampanię wideo z efektem 3D. Spot przygotowany dla marki Red Bull promuje linię produktów pod hasłem „Summer edition”. Kampania dociera do mieszkańców 20 aglomeracji.
Pepsi i ogromna puszka w centrum Warszawy
W dniach 21-26 maja w samym sercu Warszawy pod Pałacem Kultury i Nauki od strony ul. Emilii Plater można skorzystać z wyjątkowej, immersyjnej atrakcji. Mowa o gigantycznej puszcze, która swoim kształtem oraz designem przypomina znany i kultowy napój gazowany. Fani nietypowych miejskich instalacji mogą przenieść się w zupełnie nowy wymiar dzięki spektakularnym cyfrowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764