logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa oszałamiająca Praktikomania

  PR 02.10.2014, przeczytano 1316 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem Uwaga! Takie ceny, że stracisz głowę rusza najnowsza odsłona Praktikomanii. Kampania promująca setki produktów w obłędnie niskich cenach potrwa do 14 października.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-oszalamiajaca-praktikomania,22787,artykul.html

ATL i BTL

Działania ATL obejmują przygotowane w dwóch wersjach, 15” spoty emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych. Takich jak: TVP, TVN, Polsat i szerokim portfolio kanałów tematycznych oraz outdoor (lokalnie rozmieszczone, wielkoformatowe bilbordy).

Kampanii towarzyszą również intensywne działania BTL, na które składa się specjalnie opracowana gazetka promocyjna (dostępna w wersji online na www.praktiker.pl ) oraz komunikacja prowadzona w marketach ( plakaty, wobblery i emitowany, co 15 minut spot w radiowęźle).

Kreację kampanii przygotowała Agencja H Warsaw. Reżyserem spotu jest Damian Pietrasik. Planowanie i zakup mediów TV zrealizował dom mediowy Maxus. Za komunikację PR odpowiedzialna jest Agencja Kuźnia PR.

Po stronie firmy Praktiker za realizację kampanii odpowiedzialni są: Aneta Gacoń (gazetka promocyjna), Edyta Rudnik (BTL) oraz Katarzyna Skąpska (ATL i materiały POSM). Całość koordynuje Joanna Pietras.

Promocja online

Działania w internecie realizowane są na portalach horyzontalnych, w sieciach afiliacyjnych oraz mediach społecznościowych (facebook). Dedykowana im kampania display składa się z dwóch części, produktowej oraz wizerunkowej i oparta jest na mocnej linii kreatywnej. 

W części wizerunkowej podstawę komunikacji stanowi specjalnie opracowany komiks, którego bohaterzy – detektywi o znamiennych imionach – Kafel i Fuga zachęcają do zabawy i wspólnego z nimi odkrycia zagadki - dlaczego Praktikomania szaleje w mieście? 

W części produktowej, na odrębnym, dedykowanym kampanii landing page-u zaprezentowano objęty promocją asortyment również, w spójnej komiksowej konwencji. Unikatowa formuła realizowanych w internecie działań ma zwracać uwagę na konkretne produkty, ale jednocześnie angażować użytkowników portali i budować pozytywny wizerunek marki Praktiker. 

Komunikacja online prowadzona jest na stronie www.praktiker.pl oraz poprzez mailing. W ramach mailingu wysyłany jest newsletter z gazetką promocyjną, a także zaproszeniem do zabawy i znalezienia odpowiedzi, dlaczego Praktikomania sprawia, że ludzie tracą głowę.

Planowanie i zakup mediów online zrealizowała agencja Codemedia. Za opracowanie digitalowej linii kreatywnej odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw.  Po stronie firmy Praktiker za kampanie online odpowiedzialna jest Karolina Więckowska

Akcja promocyjna obejmuje wszystkie markety Praktiker oraz sklep internetowy www.praktiker.pl.

Źródło: Praktiker

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764