logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa platforma drukująca Durst P5 350 High Speed

  PR 15.03.2021, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka

System drukujący P5 350 HS jest najnowszym członkiem rodziny z platformy technologicznej P5. Dodatkowa opcja wyposażenia Durst Automat, w pełni zautomatyzowane rozwiązanie inline, czyni procesy produkcyjne o wiele bardziej wszechstronnymi i wydajnymi dla użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-platforma-drukujaca-durst-p5-350-high-speed,390626,artykul.html

Nowa maszyna drukująca Durst P5 350 HS może drukować́ z prędkością̨ ponad 600 m2/h, czyli dwukrotnie większą niż̇ standardowy model Durst P5 350, co czyni ją najwydajniejszą drukarką hybrydową na rynku. Dodatkowo, dzięki tym samym unikalnym cechom (multiroll i opcja multitrack 6), które sprawiły, że seria P5 350 odniosła sukces, nowy model zachowuje wysoki poziom wszechstronności. Można go skonfigurować́ z maksymalnie dziewięcioma kolorami, w tym z kolorami light i bielą̨, a także z lakierami do specjalnych zastosowań́ w druku wielowarstwowym, tj. „Dzień i noc”, „In&Out” i nawet 12-warstwowym drukowaniem techniką „hapt-print”.

Wysoka wszechstronność́ może być utrzymywana m.in. poprzez wybór dodatkowej opcji Durst Automat - nowemu w pełni zautomatyzowanemu systemowi podawania i układania arkuszy, który może obsługiwać́ dwa arkusze jednocześnie, również̇ w rożnych rozmiarach, o wymiarach maksymalnych 3,5 m (szer.) x 2,2 m (dł.), przy wysokości stosu do 90 cm. Przesuwany stół umożliwia wygodny dostęp do systemu rolowego, dzięki czemu możliwa jest szybka wymiana materiału przez jednego operatora.

Rozwiązania biznesowe ukierunkowane na koncepcję Smart Factory.

Oferowane kompleksowo rozwiązania tj. Durst Smart Shop, Workflow, Analytics, Lift ERP, a teraz Durst Automat – wspierane przez doradztwo i bezproblemową integrację zapewnianą przez Durst Professional Services, wyznaczają nowe standardy automatyzacji i innowacji.

Warto podkreślić, iż Durst Workflow to oparty na przeglądarce internetowej system zarzadzania danymi, łączący funkcjonalności prepress i RIP. Sprawdzony przepływ prac dla narzędzi PDF, zarządzanie kolorem i RIP zapewniają̨ najwyższą̨ jakość́ oraz optymalizację kosztów zużycia atramentu. Durst Workflow – po ogłoszeniu partnerstwa z PrintFactory, które dzięki uniwersalnemu oprogramowaniu API umożliwia łatwe zarządzanie mieszanymi środowiskami drukowania – jest teraz dostępny także dla maszyn drukujących innych niż̇ Durst.

Natomiast wprowadzony na rynek, nowy, elastyczny atrament LED POP posiada imponującą̨ gamę̨ kolorów i oferuje niezrównane połączenie elastyczności, możliwości nanoszenia wielowarstwowego i przyczepności. Jest to najlepszy w swojej klasie atrament hybrydowy, odpowiedni dla szerokiej gamy nośników w roli oraz w arkuszach.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to dystrybutor i integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 2D oraz 3D jak i dalszych etapów przetwarzania. Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Firma jest w pełni odpowiedzialna za rozwój biznesu swoich klientów. Kontrahenci zawsze mogą liczyć na racjonalne wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii. LFP Industrial Solutions jest jedynym i renomowanym dystrybutorem firm tj. Durst, MASSIVit, Elitron.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764