logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa produkcja Boczarskiej i Adamczyka chwyta za serca

  PR 15.04.2022, przeczytano 871 razy

„Mały może więcej, jeżeli stoi za nim wielu” – to słowa, które możemy usłyszeć z ust Piotra Adamczyka w jego najnowszej produkcji, za którą odpowiada wspólnie z Magdaleną Boczarską. Aktorzy zdecydowali się wspomóc Fundację Happy Kids (FHK) działającą na rzecz dzieci z polskich i ukraińskich domów dziecka i piecz zastępczych. Wspólnymi siłami, działając całkowicie charytatywnie, stworzyli spot promocyjny dla Fundacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-produkcja-boczarskiej-i-adamczyka-chwyta-za-serca,395543,artykul.html

W szczytnym celu

To nie pierwszy raz, kiedy ta dwójka aktorów spotyka się na planie zdjęciowym. Jednak jest to pierwsza produkcja, za którą stoją wspólnie jako duet realizatorski. Aktorzy Magdalena Boczarska (znana np. z filmu „Różyczka” czy z serialu „Pod powierzchnią”) i Piotr Adamczyk (mający na koncie m.in. rolę w marvelowskim „Hawkeye'u”) nie tylko wystąpili w szczytnym celu na ekranie, ale również napisali scenariusz i zorganizowali ekipę produkcyjną, a to wszystko zaledwie w kilka dni.

Spot przedstawia pracę łódzkiej Fundacji Happy Kids, która do tej pory utworzyła już 17 Rodzinnych Domów Dziecka, a od czasu wybuchu wojny w Ukrainie sprowadziła do Polski aż 1400 ukraińskich dzieci z domów dziecka i piecz zastępczych. Teraz przed Fundacją stoi kolejne wymagające zadanie w postaci zatroszczenia się o nowych podopiecznych w nadchodzącym czasie – tak, długo, jak będzie taka potrzeba. Do tego niezbędne są jednak ogromne fundusze. Artyści głęboko poruszeni skalą działania Fundacji, a także skalą potrzeb materialnych, bez chwili wahania postanowili ruszyć z pomoc.

–  Całkiem niedawno znalazłam na Instagramie Fundację Happy Kids i dotarło do mnie, czym się zajmują. Poraziła mnie ogromna skala ich działania w proporcji do tego jak małą, skromną są Fundacją [..]. To niesamowite, że już od ponad 20 lat działa grupa ludzi, którzy z takim oddaniem robią wszystko, aby świat dzieci był światem piękniejszym. Dążą do zapewnienia im równych szans na starcie, domu i rodzinnego ciepła, na które zasługują. Ta liczba dzieci z ukraińskich domów dziecka, 1400, to jest też coś, co zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Pomyślałam, że jeżeli mogę Fundacji jakkolwiek pomóc, to będzie dla mnie ogromny zaszczyt, bo robią po prostu wiele, wiele dobra – mówi Magdalena Boczarska.

Tego samego zdania jest aktor Piotr Adamczyk, który właściwie od początku wybuchu wojny w Ukrainie aktywnie wspiera Fundację:

– Pomysł spotu narodził się naturalnie. Z Magdą Boczarską znamy się od wielu lat. Wielokrotnie byliśmy takim „filmowym małżeństwem”, stawaliśmy na filmowym, wspólnym kobiercu. Chcieliśmy Państwu o tej Fundacji powiedzieć – wyjaśnia Piotr Adamczyk.

Aktorzy wcześniej mieli okazję występować razem m.in. w filmie „Sztuka kochania” o Michalinie Wisłockiej, gdzie odgrywali główne role.

Efekt pracy kilkudziesięciu profesjonalistów

Co warto zaznaczyć, produkcja powstała przy udziale wielu specjalistów związanych z branżą filmową, którzy zdecydowali się pomóc Fundacji pro bono.

– To wspaniałe, że dzięki wsparciu Magdy i Piotra udało się zebrać zespół profesjonalistów, dla których iskrą do działania była zwyczajna chęć niesienia pomocy. Na planie mieliśmy świetną ekipę filmową. Za zdjęcia odpowiadał Łukasz Gutt, który znany jest z takich produkcji jak np. „Kamerdyner” czy „Wojenne dziewczyny”. Natomiast dźwiękiem zajął się Marcin Matlak, odpowiadający za takie produkcje jak „Listy do M II”, a także serial „Diagnoza”. Sprzęt i studio zapewnił Sylwester Adamski i cała ekipa Heliograf. Osób zaangażowanych w pomoc było bardzo dużo i bardzo trudno wymienić każdego z osobna. Jednak chcemy podziękować wszystkim, którzy dołożyli swoją „małą” cegiełkę do realizacji tego spotu – mówi Ewa Tietianiec, Wiceprezes zarządu ds. projektów fundraisingowych Fundacji Happy Kids.

Postprodukcją i montażem zajęło się „Znane studio”, udźwiękowieniem „Stereotyp studio”, a o muzykę do spotu zadbała wytwórnia Audio Network we współpracy z No Problemo Music.  Pozostałe osoby zaangażowane przy spocie to: Jakub Romanowicz Kubiro Studio (grafika), Ryszard Kozak (główny oświetlacz), Aleksandra Kuzniatsova (operator kamery), Adam Mrozek (focus puller), Konrad Nowicki (asystent kamery), Sławek Jabłoński (oświetlenie), Kasia Frydrych, Margola Sularczyk i Matusz Gaca (pomoc kreatywna), Andrzej Chill Woźniakiewicz (materiały fotograficzne), Maja Adamiak (make up), Aga Koper (stylizacja fryzur).

– Chciałbym podziękować wszystkim, którzy zupełnie charytatywnie pomogli wyprodukować ten spot. A przede wszystkim Państwu, którzy Fundację Happy Kids wspieracie oraz tym, którzy dzięki temu spotowi będą ją wspierać w przyszłości. Jednocześnie chciałbym zaapelować o pomoc w rozpowszechnianiu nagrania. Im więcej osób to zrobi, tym większą pomoc mogą otrzymać podopieczni Fundacji – podsumowuje Piotr Adamczyk.

Podaruj dzieciom swój 1%

Spot zachęca m.in. do przekazania 1% swojego podatku małym podopiecznym Fundacji Happy Kids. Wszyscy zainteresowani uczynieniem takiego gestu pomocy, mogą to zrobić do końca kwietnia, wpisując dane Fundacji w rozliczeniu rocznym PIT.

– Jeżeli jeszcze nie macie pomysłu, komu pomóc swoim 1% albo wesprzeć jakimś miłym gestem, albo najlepiej pomagać stale, zróbcie to dla Fundacji Happy Kids. Oni na co dzień pomagają tym, którzy niczego w zamian nie oczekują. Czy może być coś piękniejszego? I pamiętajcie, mały może więcej, jeżeli stoi za nim wielu – apelują wspólnie aktorzy.

Produkcję można już obejrzeć na kanale Fundacji na YouTube. Spot po raz pierwszy pojawi się w mediach już w Sobotę Wielkanocną, kiedy to zaplanowana jest emisja nagrania w lokalnych stacjach telewizyjnych tj. TVP Łódź, TVP Kultura czy Tv Toya. W późniejszym terminie będą go mogli także oglądać widzowie łódzkiego kina Charlie.

Źródło: Fundacja Happy Kids

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764