logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa promocja Canon: wybrane produkty w kredycie lub leasingu 0 procent

  PR 18.05.2018, przeczytano 588 razy

W najnowszej, rozpoczynającej się właśnie promocji Canon, wybrane modele zaawansowanych lustrzanek i kamer cyfrowych oraz obiektywów dostępne są w kredycie lub leasingu, którego RRSO[1] wynosi 0 proc. Promocja „12 rat 0%” łączy się z innymi, aktualnymi promocjami Canon, np. z promocją na kamery profesjonalne czy promocją na lustrzanki cyfrowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-promocja-canon%3A-wybrane-produkty-w-kredycie-lub-leasingu-0-procent,36554,artykul.html

Ważne informacje dotyczące promocji:

Akcja promocyjna trwa od 18 maja do 31 czerwca 2018 r. Promocja dotyczy sprzedaży ratalnej i leasingu na okres 12 miesięcy.
Umowy kredytowe i leasingowe zawierane są bezpośrednio pomiędzy partnerem Canon, u którego kupowany jest sprzęt, a konsumentem.

Produkty objęte promocją:

  • Lustrzanki: EOS-1D X Mark II , EOS 5DS, EOS 5DS R, EOS 5D Mark IV
  • Kamery: EOS C100 Mark II, EOS C200
  • Obiektywy: EF 24-70 mm 2.8 L II USM, EF 70-200 mm 2.8 L USM IS II, EF 24-105 mm 4L IS II USM, EF 100-400 mm L USM IS II, EF 100 mm 2.8L MACRO IS USM, EF 50 mm 1.2L USM, EF 16-35 mm 2.8L III USM, EF 70-200 mm 2.8 L USM, EF 85 mm 1.2 L II USM, EF 35 mm 1.4 L II

Gdzie kupić produkty objęte promocją?

Promocja na wyżej wymienione produkty dostępna jest wyłącznie w następujących sieciach sprzedaży:

Szczegółowy regulamin promocji oraz najczęściej zadawane pytania dostępne są na stronie internetowej: www.canon.pl/ratyzeroprocent.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764