logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa promocja Epson Cashback

  PR 16.08.2018, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna promocja firmy Epson, która powinna zainteresować nie tylko osoby planujące zakup drukarki w ramach szkolnej wyprawki, ale również innych klientów, którzy w najbliższym czasie chcą zakupić urządzenie drukujące. W ramach oferty osoby, które do końca roku, czyli 31 grudnia 2018 roku, dokonają zakupu drukarki Epson ITS i zarejestrują ją na stronie producenta, mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu w zależności od modelu urządzenia – nawet do 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-promocja-epson-cashback,37594,artykul.html

Nowa promocja z pewnością ucieszy nie tylko klientów, ale i partnerów oferujących sprzęt drukujący Epsona – gwarantuje bowiem wzrost zainteresowania klientów rozwiązaniami japońskiej marki, której urządzenia do druku charakteryzują się najwyższą jakością, niskimi kosztami druku oraz atrakcyjnymi warunkami finansowymi.

Zasady są proste: osoby, które w okresie od 15 sierpnia do 31 grudnia 2017 kupią objęte programem promocyjnym urządzenia Epsona, mogą liczyć na zwrot od 50 do nawet 500 zł (w zależności od modelu). Modele drukarek, które biorą udział w promocji oraz wysokość zwrotu:

  • L120 – 50 zł,
  • L310, L1110 – 80 zł
  • L382, L3110, L3111 – 100 zł
  • L3050, L3150, L3060, L3151 – 130 zł
  • L3070, L4150, L805 – 150 zł
  • L4160, L565, L5190, L810 – 160 zł
  • L850 – 170 zł
  • L6160 – 180 zł
  • L1300, L6170, L7160 – 200 zł
  • L6190 – 230 zł
  • L1800, L7180 – 300 zł
  • L1455 – 500 zł

- Drukarki z systemem stałego zasilania sprawdzają się jako narzędzia codziennej pracy tysięcy użytkowników, którzy doceniają doskonałą jakość wydruków i niski koszt druku – mówi Ewa Pytlak z Epson. – W gorącym okresie, jakim jest zbliżający się wielkimi krokami początek roku szkolnego oraz koniec urlopów, oszczędności są szczególnie cenne. Dlatego podobnie jak w ubiegłych latach, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając tego rodzaju promocję.

Aby skorzystać z promocji, należy dokonać zakupu jednego z wyżej wspomnianych modeli, a następnie w ciągu 30 dni od dnia transakcji zarejestrować swój zakup na stronie www.epson.pl/zwrot. Po wysłaniu zgłoszenia, najpóźniej po kolejnych 30 dniach klient otrzyma zwrot na wskazane konto bankowe.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone wydania płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764