logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa promocja Epson Cashback

  PR 16.08.2018, przeczytano 1136 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna promocja firmy Epson, która powinna zainteresować nie tylko osoby planujące zakup drukarki w ramach szkolnej wyprawki, ale również innych klientów, którzy w najbliższym czasie chcą zakupić urządzenie drukujące. W ramach oferty osoby, które do końca roku, czyli 31 grudnia 2018 roku, dokonają zakupu drukarki Epson ITS i zarejestrują ją na stronie producenta, mogą otrzymać zwrot części kosztów zakupu w zależności od modelu urządzenia – nawet do 500 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-promocja-epson-cashback,37594,artykul.html

Nowa promocja z pewnością ucieszy nie tylko klientów, ale i partnerów oferujących sprzęt drukujący Epsona – gwarantuje bowiem wzrost zainteresowania klientów rozwiązaniami japońskiej marki, której urządzenia do druku charakteryzują się najwyższą jakością, niskimi kosztami druku oraz atrakcyjnymi warunkami finansowymi.

Zasady są proste: osoby, które w okresie od 15 sierpnia do 31 grudnia 2017 kupią objęte programem promocyjnym urządzenia Epsona, mogą liczyć na zwrot od 50 do nawet 500 zł (w zależności od modelu). Modele drukarek, które biorą udział w promocji oraz wysokość zwrotu:

  • L120 – 50 zł,
  • L310, L1110 – 80 zł
  • L382, L3110, L3111 – 100 zł
  • L3050, L3150, L3060, L3151 – 130 zł
  • L3070, L4150, L805 – 150 zł
  • L4160, L565, L5190, L810 – 160 zł
  • L850 – 170 zł
  • L6160 – 180 zł
  • L1300, L6170, L7160 – 200 zł
  • L6190 – 230 zł
  • L1800, L7180 – 300 zł
  • L1455 – 500 zł

- Drukarki z systemem stałego zasilania sprawdzają się jako narzędzia codziennej pracy tysięcy użytkowników, którzy doceniają doskonałą jakość wydruków i niski koszt druku – mówi Ewa Pytlak z Epson. – W gorącym okresie, jakim jest zbliżający się wielkimi krokami początek roku szkolnego oraz koniec urlopów, oszczędności są szczególnie cenne. Dlatego podobnie jak w ubiegłych latach, postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzając tego rodzaju promocję.

Aby skorzystać z promocji, należy dokonać zakupu jednego z wyżej wspomnianych modeli, a następnie w ciągu 30 dni od dnia transakcji zarejestrować swój zakup na stronie www.epson.pl/zwrot. Po wysłaniu zgłoszenia, najpóźniej po kolejnych 30 dniach klient otrzyma zwrot na wskazane konto bankowe.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764