Podczas Walnego Zebrania członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowych członków Rady Nadzorczej.
W tym roku na kadencję 2011-2013 wybrano nie trzech, jak w poprzednich latach, a pięciu członków Rady Nadzorczej. Szeregi Rady zasilili: Katarzyna Borucka (dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z.o.o., wcześniej w Sądzie Dyscyplinarnym Stowarzyszenia) oraz Marcin Stan (członek Zarządu Cityboard Media Sp. z o.o.).
Na przewodniczącego Rady Nadzorczej IAA wybrano Jarosława Śliżewskiego, wiceprezesa Business Ad Network Agora/Money.pl, który zastąpił na tym stanowisku Stanisława Diskau. Pozostały skład Rady Nadzorczej to: Stanisław Diskau - prezes D'Advertising Ltd. - oraz Krzysztof Gmyrek - wiceprezes Zarządu Business Consulting.
Źródło: Grass Roots
www.iaaglobal.org
www.iaa.org.pl