logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Rada Nadzorcza IAA

   19.04.2011, przeczytano 1418 razy

Podczas Walnego Zebrania członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrano nowych członków Rady Nadzorczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-rada-nadzorcza-iaa,12402,artykul.html

W tym roku na kadencję 2011-2013 wybrano nie trzech, jak w poprzednich latach, a pięciu członków Rady Nadzorczej. Szeregi Rady zasilili: Katarzyna Borucka (dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z.o.o., wcześniej w Sądzie Dyscyplinarnym Stowarzyszenia) oraz Marcin Stan (członek Zarządu Cityboard Media Sp. z o.o.).

Na przewodniczącego Rady Nadzorczej IAA wybrano Jarosława Śliżewskiego, wiceprezesa Business Ad Network Agora/Money.pl, który zastąpił na tym stanowisku Stanisława Diskau. Pozostały skład Rady Nadzorczej to: Stanisław Diskau - prezes D'Advertising Ltd. - oraz Krzysztof Gmyrek - wiceprezes Zarządu Business Consulting.

Źródło: Grass Roots
www.iaaglobal.org
www.iaa.org.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764