logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa Rada Nadzorcza IAA Polska pod przewodnictwem Jacka Olechowskiego

  PR 07.09.2023, przeczytano 463 razy

Członkowie Rady Nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nowego przewodniczącego. Jednogłośnie wybrany został Jacek Olechowski, Prezes Zarządu Mediacap. Pracami Sądu Dyscyplinarnego pokieruje Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE. Przypominamy również, że decyzją Członków IAA Polska, Prezeską Zarządu ponownie została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-rada-nadzorcza-iaa-polska-pod-przewodnictwem-jacka-olechowskiego,401297,artykul.html

Radę Nadzorczą IAA Polska w kadencji 2023-2025, wybraną podczas czerwcowego walnego zebrania wyborczego członków stowarzyszenia, tworzą: z kurii marketerów - Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel, Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; z kurii mediów: Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A., Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Grupa Polsat Plus oraz  Agata Szeliga-Staszkiewicz, Sales Director Meta CEE, Global Business Group; zaś z kurii professional services - Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, Prezes Zarządu IF NATION GROUP Sp. z o.o. oraz Jacek Olechowski, Prezes Zarządu, Mediacap (przewodniczący).

Jacek Olechowski, nowo wybrany przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska, jest założycielem i prezesem Mediacap, spółki wyspecjalizowanej w inwestycjach w firmy łączące media i technologię, do której należą m.in. Lifetube (LTTM), Freundschaft czy IQS. Współzałożyciel porównywarki Mubi.pl i grupy brokerskiej MJM Holdings oraz wspólnik w firmie deweloperskiej Budlex. To już druga kadencja Jacka Olechowskiego w Radzie Nadzorczej IAA Polska.

- Jesteśmy częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, które liczy już sobie 85 lat, a w Polsce stanowimy najszerszą i najbardziej wpływową reprezentację branży marketingowej. Priorytetem tej kadencji będzie dla nas dalsze budowanie platformy dialogu pomiędzy przedstawicielami wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej i walka o etyczny i wolny rynek – podkreśla Olechowski.

- Wśród naszych sukcesów i najważniejszych inicjatyw poprzedniej kadencji władz IAA Polska było niewątpliwie powołanie do życia pierwszego w branży programu liderskiego Marketing Masterminds, czy realizacja nowych formatów dyskusji branżowej - paneli IAA Power Hour oraz podcastów - IAA Power Podcasts. Szerokim echem odbiła się także Gala 30-lecia IAA Polska, podczas której 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat Stowarzyszenia – wymienia Jakub Potrzebowski, przewodniczący Rady Nadzorczej IAA Polska w poprzedniej kadencji.

- Nie zwalniamy tempa. Inicjatywy, które wdrożymy w najbliższym czasie to start drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds, do której trwa właśnie ostatni etap rekrutacji. Kluczowa będzie również dla nas współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży - mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.

Przypominamy również skład  Zarządu IAA Polska na lata 2023-2025:  z kurii marketerów - Dorota N. Haller, Dyrektorka Marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie; z kurii mediów - Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska, Jovan Protić, Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President - Revenue Warner Bros.; zaś z kurii professional services - Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

W skład Sądu Dyscyplinarnego weszli Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu METRO Advertising oraz Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE (przewodniczący).

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764