logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa ramówka CNN International

  PR 18.09.2019, przeczytano 241 razy

CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-ramowka-cnn-international,384011,artykul.html

Nowa propozycja od CNNI, The Brief z Biancą Nobilo nadawana będzie na żywo w weekendy o godz. 23:00 CET prosto z Londynu. Prowadząca przedstawi widzom wnikliwe spojrzenie na najważniejsze wydarzenia i historie z ostatnich 24 godzin. Ten dynamiczny, półgodzinny program, będzie przybliżał nie tylko newsy z Wielkiej Brytanii, ale również z całego świata, uzupełnione o specjalnie przygotowane przez CNN raporty.

O 0:00 CET Isa Soares i Cyril Vanier w programie Your World Today podzielą się najważniejszymi oraz najgłośniejszymi wydarzeniami bieżącego dnia ze świata. Dla widzów z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki przytoczą również kontekst tych wiadomości, które zdominowały ostatnie 24 godziny, aby mogli uzyskać ich szerszy obraz. Podobnie część programu będzie skierowana specjalnie do widzów z Azji.

Nowe, nadawane z Londynu programy to efekt dobrze przyjętej premiery CNN Newsroom z Maxem Fosterem, który jest emitowany w dni powszednie o godz. 14:00 CET.

Dodatkowo CNN International wydłuży o godzinę flagowy program stacji, transmitowany codziennie na żywo z Abu Zabi, Connect the World z Becky Anderson w roli prowadzącej. Pozwoli to zaprezentować widzom bardziej pogłębione wywiady z kluczowymi osobistościami kształtującymi polityczne oblicze Bliskiego Wschodu. Będzie on emitowany w godzinach 16:00 – 18:00 CET.

Weekendowa ramówka CNNI zostanie również wzbogacona o CNN Newsroom z Robyn Curnow oraz Michaelem Holmesem. Program będzie nadawany prosto z centrali CNN w Atlancie.

Mike McCarthy, Senior Vice President of Programming i General Manager, CNN International, powiedział: - Cieszymy się, że uruchamiamy nowe programy, które będą stanowić kluczową część naszego wiodącego pasma wieczornego na rynku europejskim i porannych audycji w Azji. Ponadto, wraz z rozwojem "Connect the World", powracamy do większego zaangażowania w sprawy na Bliskim Wschodzie. Międzynarodowy zasięg jest podstawą tego, co czyni CNN wyjątkowym, a my jesteśmy zobowiązani do dostarczania najwyższej jakości dziennikarstwa dla odbiorców na całym świecie.

Poniższe godziny emisji programów CNNI, z uwzględnieniem nowości w line-upie, obowiązują od 23 września:

  • 14:00 CET    CNN Newsroom z Maxem Fosterem (CNN London)
  • 14:30 CET    World Sport (CNN Atlanta)
  • 15:00 CET     First Move z Julią Chatterley (NYSE)
  • 16:00 CET     Connect the World z Becky Anderson (CNN Abu Dhabi)
  • 17:00 CET     Connect the World z Becky Anderson (CNN Abu Dhabi)
  • 18:00 CET     The Express (NYSE)
  • 19:00 CET     Amanpour (CNN London)
  • 20:00 CET     Hala Gorani Tonight (CNN London)
  • 21:00 CET     Quest Means Business (CNN New York)
  • 22:00 CET     The Lead z Jakiem Tapperem (CNN Washington)
  • 23:00 CET     The Brief z Biancą Nobilo (CNN London)
  • 23:30 CET     World Sport (CNN Atlanta)
  • 00:00 CET    Your World Today z Isą Soares i Cyril Vanier (CNN London, 2 godziny)

Źródło: CNN International

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Creative współpracuje z BWF, aby dodać holografię SXFI Live do transmisji badmintona na żywo
Światowa Federacja Badmintona (BWF) nawiązała współpracę z Creative Technology, aby zwiększyć wrażenia fanów podczas oglądania meczów badmintona, przybliżając publiczność do akcji za pomocą dźwięku holograficznego.
Rok 2021 to czas kolejnej, 4. odsłony cyklu „Kobiety wiedzą, co robią – LIVE” organizowanego przez zespół „Wysokich Obcasów” i „Gazety Wyborczej”. W ramach projektu w ciągu najbliższych miesięcy będą odbywać się panele dyskusyjne i spotkania z niezwykłymi kobietami ze świata mediów, kultury, technologii czy aktywnie...
Wskaźniki widoczności reklam display dalej spadły wraz ze wzrostem popytu na koniec roku. W międzyczasie średni współczynnik widoczności reklam wideo spadł o 2 punkty procentowe, osiągając najniższy poziom w 2020 roku.
Prawie 5 mln Polaków nie korzysta z komputera i internetu
W Polsce blisko 5 mln osób wciąż nie korzysta z internetu ani komputera, a pod względem wykluczenia cyfrowego sytuacja wygląda gorzej tylko w sześciu krajach Europy. Jedną z głównych przyczyn są zbyt wysokie koszty sprzętu i dostępu do sieci. Tymczasem planowane przez rząd rozszerzenie opłaty reprograficznej na nowe urządzenia, takie jak smartfony, tablety, laptopy i...
Wydawnictwo Kukbuk pracuje nad nowym kwartalnikiem
Od nowego roku magazyn KUKBUK staje się kwartalnikiem. Jest to zmiana wpisująca się w szerszą i długofalową strategię wydawnictwa. Nowy kwartalnik KUKBUK będzie zasobniejszy w treści – każdy numer będzie liczył ok. 280 stron. To o ok. 100 stron więcej niż dotychczas. Pierwszy numer w nowej odsłonie ukaże się pod koniec marca. Wydawnictwo zdecydowało się utrzymać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764