logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa ramówka Onetu: do bogatej oferty wideo dołącza audio

  PR 20.03.2019, przeczytano 396 razy

Onet mocnym akcentem rozpoczyna wiosnę. Nowa ramówka, z wyjątkowymi nowościami oraz docenianymi przez widzów programami, umacnia pozycję wydawcy jako lidera na rynku wideo. Onet ogłasza także wejście w nowy segment i jako pierwsze medium w Polsce prezentuje ramówkę audio w Internecie, a w niej dziesięć autorskich podcastów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-ramowka-onetu%3A-do-bogatej-oferty-wideo-dolacza-audio,381723,artykul.html

Wiosenną ramówką Onet pokazuje, że stawia na produkcje wideo i audio, czyli formaty, które podążają za użytkownikiem oraz są dostosowane do jego trybu życia i współczesnego sposobu konsumpcji mediów. Do programów wideo dołączają podcasty tworzone przez cenionych autorów. Onet skupia swoją uwagę na treściach, które są dostępne dla użytkowników o dowolnej porze, na dowolnym nośniku i kanale oraz w dowolnym formacie.

– Konsekwentnie realizujemy kolejne kroki naszej strategii oferując naszym użytkownikom pełny wybór i dostęp do treści zgodnie z zasadą - co chcesz, kiedy chcesz, gdzie chcesz i jak chcesz. Dlatego naszą bogatą ofertę produkcji wideo wzbogacamy teraz o nowe formaty i treści audio. Do współpracy, jak zawsze, zaprosiliśmy plejadę najlepszych dziennikarzy, którzy wspólnie z nami będą realizowali swoje autorskie programy. Warto podkreślić, że Onet, jako pierwszy wśród polskich wydawców, rozpoczął współpracę z platformami Alexa i Google Assistant  – mówi Aleksander Kutela, Wiceprezes Zarządu Ringier Axel Springer Polska.

Onet w wiosennej ramówce przedstawia w sumie 10 autorskich podcastów, do prowadzenia których zaprosił doświadczonych twórców, dziennikarzy oraz sportowców. Wielu z nich bez wątpienia zaskoczy słuchaczy swoją zupełnie nową rolą. W ofercie można znaleźć podcasty o tematyce publicystycznej, kulturalnej, społecznej, jak i parentingowej czy sportowej.

W ramówce audio Onet przygotował cztery podcasty o tematyce lifestyle’owej. Znani aktorzy Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski, którzy są parą w życiu prywatnym, będą prowadzić rozmowy o relacjach partnerskich, codzienności i rodzicielstwie w podcaście „Tamara i Bartek”.

Kobiecy punkt widzenia na sprawy takie, jak przemijanie czy szczęście, wybrzmi mocno głosami dwóch pokoleń kobiet reprezentowanych przez autorki podcastu „Dziewczyny” Justynę Nagłowską i Katarzynę Lengren.

Dziennikarkę Beatę Sadowską zobaczymy nie tylko w nowym programie Onetu „Dobry start”, ale i usłyszymy w autorskim podcaście o tym samym tytule, gdzie w lekkim tonie opowie wspólnie z zapraszanymi gośćmi o tym, jak zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie.

O dzieciach pół żartem, pół serio” będzie skierowany do rodziców - Ewa Abart wspólnie ze specjalistami, którzy gościnnie wystąpią w podcaście, podpowie, jak radzić sobie z problemami wychowawczymi i jak wspomagać rozwój dziecka.

Wśród propozycji audio Onetu znajdzie się także „Zawód reporter” - podcast Marcina Zawady w formule talk-show, dotyczący bieżących kwestii politycznych oraz wydarzeń zagranicznych.

Znany już odbiorcom Onetu Rafał Gębura w swoim podcaście będzie rozmawiał z YouTuberami o ich pracy i drodze do popularności.

Do tradycji słuchowisk radiowych oraz formuły współczesnych kryminalnych audiobooków nawiąże podcast Tomasza Kina „Bez przedawnienia”.

W zupełniej nowej roli pokaże się także mistrzyni MMA, Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z zapraszanymi gośćmi - kolegami „po fachu”, opowie o kulisach życia zawodowych sportowców w programie „Nokaut”.

Bartosz Węglarczyk będzie komentował i recenzował słuchaczom najnowsze seriale w podcaście „Bartosz Węglarczyk o serialach”.

Onet zaangażował się w transmisję koncertu Artyści Przeciw Nienawiści i postanowił, że ta wyjątkowa inicjatywa powinna żyć dalej, dlatego w ramówce audio będzie można znaleźć podcast #artyściprzeciwnienawiści. W programie będą poruszane kwestie hejtu wśród młodzieży, skala zjawiska, odpowiedzialność mediów, promowanie wzajemnego szacunku. Gospodarzami podcastu będą Agnieszka Hyży oraz Marcin Cejrowski, redaktor naczelny serwisu Plejada.

Emisja pierwszych odcinków podcastów rozpocznie się 25 marca.

Wiosenna ramówka wideo Onetu to zarówno nowe sezony programów, cieszących się dużą popularnością i sympatią widzów, jak i nowości.

– Cieszymy się, że obok audio możemy zaprezentować wyjątkową ramówkę wideo na poziomie najlepszych realizacji audiowizualnych w naszym kraju. Pokazaliśmy, że w świecie wideo jest miejsce na rzetelne dziennikarstwo, świetną publicystykę oraz na jakościową rozrywkę. Z sukcesem rozwijamy ofertę programową oraz przyciągamy do współpracy coraz więcej cenionionych dziennikarzy i twórców, znanych odbiorcom m.in. z tradycyjnej telewizji, radia czy mediów społecznościowych. Potwierdza to atrakcyjność medium jakim jest Onet – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska

Wśród nowości w wiosennej ramówce znalazły się dwa wyjątkowe formaty. „Dobry start”, czyli lifestyle’owy program Beaty Sadowskiej, w którym widzowie odnajdą wiele porad dotyczących zdrowia, aktywności fizycznej oraz stylu życia w duchu slow. Jest to równocześnie długo wyczekiwany powrót dziennikarki do mediów. Program można oglądać w każdy czwartek o godz. 14.00.

W wyniku wyjątkowej współpracy Onetu z marką Łomża powstał serial dokumentalny „Swoją drogą”, cykl 7 niezwykłych historii. Do projektu zaproszono cenionych polskich reżyserów – m.in. Anetę Kopacz i Grzegorza Jankowskiego. Premiera pierwszego odcinka odbędzie się już w kwietniu. Producentem serii jest LULU PRDN przy współpracy z MediaCom Warszawa.

W wiosennej ramówce swoją kontynuację będzie miał m.in. „Onet Rano” poranny program live, nadawany z mobilnego studia, prowadzony przez doświadczonych dziennikarzy, takich jak Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna czy Piotr Kędzierski, którzy omawiać będą aktualne tematy, sprawy społeczne oraz nadchodzące wydarzenia. Onet Rano można oglądać codziennie, od godz. 7.55.

W „Misji futbol”, której gospodarzem jest jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce, Michał Pol, znawcy futbolu dyskutować będą o tym, czym żyją miliony fanów piłki nożnej w Polsce. Program jest emitowany w każdy poniedziałek o godz. 10.15.

Od wtorku do piątku o godz. 9.30 niezmiennie będzie można oglądać pasmo publicystyczne – „Opinie”, w którym dziennikarze Onetu, Newsweeka i Faktu pytają polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne oraz społeczne. Programy w paśmie „Opinie” prowadzą znani i cenieni przez widzów publicyści: Renata Kim, Andrzej Stankiewicz, Agnieszka Burzyńska i Bartosz Węglarczyk.

Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia flagowy program „Tomasz Lis”. W szóstym sezonie program można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 15.00.

Rafał Gębura w swoim internetowym talk-show „7 metrów pod ziemią” będzie poruszać wraz z zaproszonymi gośćmi tematy społeczne, które nie co dzień mają szansę ujrzeć światło dzienne. Program można oglądać w czwartki o godz. 18.00.

W czwartki o godz. 14.00 stylistka i specjalistka od autoprezentacji, Dorota Wróblewska, po raz kolejny przejrzy i oceni szafy oraz stylizacje swoich gości w programie „Drzwi do stylu”.

O godz. 17.30 w czwartki w programie „Misja esport”, będzie można zobaczyć topowych influencerów e-sportowych. Program poprowadzi Maciej „Sawik” Sawicki, a jego gośćmi będą m. in. Piotr „Izak” Skowyrski, Fryderyk „Veggie” Kozioł, Michał „Carmac” Blicharz, którzy będą omawiać najważniejsze wydarzenia ze świata esportu.

Rezerwacja” to pozycja obowiązkowa dla każdego pasjonata kultury. Katarzyna Janowska i jej goście w każdy piątek o godz. 10.30 gwarantują najwyższej jakości przegląd premier kinowych, książkowych czy teatralnych.

Justyna Kozłowska, popularna vlogerka oraz matka trójki uroczych dzieciaków w soboty o godz. 10.00 postara się rozbroić „Domowe pole minowe” i wraz z psycholog Małgorzatą Ohme udzieli praktycznych porad dla rodziców.

Gosia Rdest, czyli najszybsza Polka na torach wyścigowych świata oraz dziennikarz motoryzacyjny Szczepan Mroczek w soboty o godz. 19.00 zaproszą wszystkich fanów motoryzacji do swojego programu „Auto Świat GO!”. Będą m.in. testować i porównywać auta, udzielać porad kierowcom oraz prezentować najnowsze informacje ze świata moto.

Cała oferta programowa jest dostępna na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube), a nowe odcinki programów będą udostępniane w sekcji „Programy Onetu” w serwisie vod.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764