Nowa realizacja #CreativeOOH Warexpo to niestandardowa forma kampanii edukacyjnej #SedesToNieKoszNaŚmieci Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie. Ważny dylemat w ciekawej i odważnej formie out-of-home.
Gdy pojawia się dylemat projektowy, czy można stworzyć instalację #CreativeOOH, której tematem jest toaleta i wszelkie perturbacje wynikające z wrzucania do niej resztek jedzenia, odpowiadamy: absolutnie można. Wraz z naszym klientem – warszawskim MPWiK w lekki i dowcipny sposób ostrzegamy przed złymi decyzjami, które mogą pociągnąć za sobą srogie konsekwencje.
W samym centrum #Warszawa zaaranżowaliśmy nośnik, który pokazuje zawiłości tej skomplikowanej materii. Zwłaszcza o tej porze roku światło i kolor chwytają za oko przechodniów przemierzających miasto po zmroku.
- Nasz klient Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie nie pierwszy raz sięga po nasz produkt premium #CreativeOOH. Cieszymy się z tego zaufania, tym bardziej, że lubimy odważne kampanie, które nie tylko cieszą odbiorców komunikatu, lecz także informują o ważnych i mało oczywistych tematach – mówi Joanna Karnowska, specjalistka działu sprzedaży Warexpo.
Podświetlany, nowoczesny słup reklamowy Warexpo z kolorową kampanią #SedesToNieKoszNaŚmieci zlokalizowany jest pod Pałacem Kultury i Nauki, doskonale widoczny od strony centrum handlowego Złote Tarasy.
Źródło: Warexpo sp. z o.o.