logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa realizacja #Creativeooh Warexpo

  PR 24.11.2022, przeczytano 190 razy
ilustracjastrzałka
fot.E.LACH

Nowa realizacja #CreativeOOH Warexpo to niestandardowa forma kampanii edukacyjnej #SedesToNieKoszNaŚmieci Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie. Ważny dylemat w ciekawej i odważnej formie out-of-home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-realizacja-creativeooh-warexpo,398105,artykul.html

Gdy pojawia się dylemat projektowy, czy można stworzyć instalację #CreativeOOH, której tematem jest toaleta i wszelkie perturbacje wynikające z wrzucania do niej resztek jedzenia, odpowiadamy: absolutnie można. Wraz z naszym klientem – warszawskim MPWiK w lekki i dowcipny sposób ostrzegamy przed złymi decyzjami, które mogą pociągnąć za sobą srogie konsekwencje.

W samym centrum #Warszawa zaaranżowaliśmy nośnik, który pokazuje zawiłości tej skomplikowanej materii. Zwłaszcza o tej porze roku światło i kolor chwytają za oko przechodniów przemierzających miasto po zmroku.

- Nasz klient Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie nie pierwszy raz sięga po nasz produkt premium #CreativeOOH. Cieszymy się z tego zaufania, tym bardziej, że lubimy odważne kampanie, które nie tylko cieszą odbiorców komunikatu, lecz także informują o ważnych i mało oczywistych tematach  – mówi Joanna Karnowska, specjalistka działu sprzedaży Warexpo.

Podświetlany, nowoczesny słup reklamowy Warexpo z kolorową kampanią #SedesToNieKoszNaŚmieci zlokalizowany jest pod Pałacem Kultury i Nauki, doskonale widoczny od strony centrum handlowego Złote Tarasy.

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty
Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym
Media do druku na nowej stronie API.PL!
Firma API.PL, dystrybutor produktów poligraficznych otwiera całkiem nową stronę internetową prezentującą pełną ofertę podłoży do druku. Mediadodruku.pl to zbiór podłoży o bardzo zróżnicowanych właściwościach i strukturach.
Monitory interaktywne Newline z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764