logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa realizacja #Creativeooh Warexpo

  PR 24.11.2022, przeczytano 562 razy
ilustracjastrzałka
fot.E.LACH

Nowa realizacja #CreativeOOH Warexpo to niestandardowa forma kampanii edukacyjnej #SedesToNieKoszNaŚmieci Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie. Ważny dylemat w ciekawej i odważnej formie out-of-home.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-realizacja-creativeooh-warexpo,398105,artykul.html

Gdy pojawia się dylemat projektowy, czy można stworzyć instalację #CreativeOOH, której tematem jest toaleta i wszelkie perturbacje wynikające z wrzucania do niej resztek jedzenia, odpowiadamy: absolutnie można. Wraz z naszym klientem – warszawskim MPWiK w lekki i dowcipny sposób ostrzegamy przed złymi decyzjami, które mogą pociągnąć za sobą srogie konsekwencje.

W samym centrum #Warszawa zaaranżowaliśmy nośnik, który pokazuje zawiłości tej skomplikowanej materii. Zwłaszcza o tej porze roku światło i kolor chwytają za oko przechodniów przemierzających miasto po zmroku.

- Nasz klient Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie nie pierwszy raz sięga po nasz produkt premium #CreativeOOH. Cieszymy się z tego zaufania, tym bardziej, że lubimy odważne kampanie, które nie tylko cieszą odbiorców komunikatu, lecz także informują o ważnych i mało oczywistych tematach  – mówi Joanna Karnowska, specjalistka działu sprzedaży Warexpo.

Podświetlany, nowoczesny słup reklamowy Warexpo z kolorową kampanią #SedesToNieKoszNaŚmieci zlokalizowany jest pod Pałacem Kultury i Nauki, doskonale widoczny od strony centrum handlowego Złote Tarasy.

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764