logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 07.12.2018, przeczytano 196 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,380453,artykul.html

Pizza margherita, najprostsza i najbardziej popularna wersja pizzy, powstała pod koniec XIX wieku w Neapolu. Miasto odwiedzała w tym czasie królowa Włoch Małgorzata Sabaudzka. Przygotowano dla niej specjalną pizzę, której podstawowymi składnikami były pomidory, mozzarella i bazylia, symbolizujące włoskie barwy narodowe. Pizza została nazwana na cześć królowej margheritą. Do dziś doceniana jest ze względu na prostotę i szybkość wykonania.

Prostota i szybkość to również cechy aplikacji mobilnej Banku Millennium, dzięki której w ciągu kilku chwil można wykonać przelew z telefonu na telefon, bez posiadania numeru konta odbiorcy czy też wziąć pożyczkę na zimowy wyjazd.

Aplikacja mobilna zapewnia wygodny dostęp do pieniędzy w dowolnym miejscu i czasie. Cechuje ją ciekawa szata graficzna, czytelna prezentacja informacji i maksymalna użyteczność. Ma szerokie możliwości personalizacji, więc można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb.

Aplikacja pozwala na logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID, wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego z wykorzystaniem kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Klienci mogą kupować za jej pośrednictwem bilety komunikacji miejskiej, płacić za parkingi, zaktualizować dane dokumentu tożsamości i dokonywać wielu innych czynności.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Neverest. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764