logo
WIADOMOŚCI

Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 07.12.2018, przeczytano 145 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,380453,artykul.html

Pizza margherita, najprostsza i najbardziej popularna wersja pizzy, powstała pod koniec XIX wieku w Neapolu. Miasto odwiedzała w tym czasie królowa Włoch Małgorzata Sabaudzka. Przygotowano dla niej specjalną pizzę, której podstawowymi składnikami były pomidory, mozzarella i bazylia, symbolizujące włoskie barwy narodowe. Pizza została nazwana na cześć królowej margheritą. Do dziś doceniana jest ze względu na prostotę i szybkość wykonania.

Prostota i szybkość to również cechy aplikacji mobilnej Banku Millennium, dzięki której w ciągu kilku chwil można wykonać przelew z telefonu na telefon, bez posiadania numeru konta odbiorcy czy też wziąć pożyczkę na zimowy wyjazd.

Aplikacja mobilna zapewnia wygodny dostęp do pieniędzy w dowolnym miejscu i czasie. Cechuje ją ciekawa szata graficzna, czytelna prezentacja informacji i maksymalna użyteczność. Ma szerokie możliwości personalizacji, więc można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb.

Aplikacja pozwala na logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID, wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego z wykorzystaniem kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Klienci mogą kupować za jej pośrednictwem bilety komunikacji miejskiej, płacić za parkingi, zaktualizować dane dokumentu tożsamości i dokonywać wielu innych czynności.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Neverest. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone