logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 08.01.2020, przeczytano 378 razy
ilustracjastrzałka

2 stycznia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,385256,artykul.html

Choć to zaskakujące, kolor naczynia ma wpływ na nasze wrażenia smakowe. Na przykład gorąca czekolada w beżowym kubku może smakować intensywniej niż ta w białym. W świecie finansów najlepiej smakują możliwości, które daje aplikacja mobilna Banku Millennium. Zaskakuje m.in. szybkością realizacji przelewu na numer telefonu czy łatwością wzięcia pożyczki np. na zimowy wyjazd.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. Ma wiele przydatnych funkcji i posiada szerokie możliwości personalizacji - można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb. Umożliwia logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID. W zakładce Transport w aplikacji znajdziemy możliwość płatności za autostrady bez stania w kolejce i pobierania biletu, płatności za bilety komunikacji miejskiej oraz parkingi.

Aplikacja mobilna Banku wykorzystuje również technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. To specjalny przycisk, dostępny w aplikacji mobilnej bez logowania. Funkcja nie wymaga połączenia z internetem. Pozwala m.in. na bezpośredni kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie - zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba i jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc.

Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dokumentu tożsamości, skorzystać z produktów kredytowych, kiedy potrzebna jest dodatkowa gotówka i wygodnie załatwić wiele innych spraw.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Historyczne elementy miasta na wyjazdowej koszulce Manchesteru City
Firma PUMA prezentuje najnowszy komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie ekipy młodzieżowe. Charakterystyczny wzór pokrywający praktycznie całą koszulkę bezpośrednio nawiązuje do dwóch symbolicznych elementów miasta, które łączą w sobie przeszłość,...
Nowy aparat Olympus OM-D E-M10 Mark IV
OLYMPUS prezentuje najnowszy aparat systemu Mikro Cztery Trzecie - OM-D E-M10 Mark lV, który jest doskonałą propozycją dla mobilnych i kreatywnych fotografów. Kompaktowy, lekki korpus z bardziej ergonomicznym uchwytem i nowymi użytecznymi funkcjami, które sprawiają, że profesjonalna jakość zdjęć dostępna jest praktycznie dla każdego. 5-osiowa stabilizacja...
„Wybierz instalację Esoleo i płać mniej za prąd” - kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych
Ruszyła emisja najnowszej kampanii promującej uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO. Kampania ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej – przede wszystkim dużo mniejszych rachunków za prąd oraz prostoty skorzystania z oferty, która możliwa jest dzięki kompleksowej obsłudze zapewnianej...
Opus B dla Amway na rynku niemieckim i austriackim
Zespół agencji przygotował kampanię wprowadzającą platformę NUTRILITE myBodyID.
Przychód Partner of Promotion za 2019 wyniósł 44,7 mln PLN, a fee income - 26,8 mln PLN.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764