logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 08.01.2020, przeczytano 577 razy
ilustracjastrzałka

2 stycznia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,385256,artykul.html

Choć to zaskakujące, kolor naczynia ma wpływ na nasze wrażenia smakowe. Na przykład gorąca czekolada w beżowym kubku może smakować intensywniej niż ta w białym. W świecie finansów najlepiej smakują możliwości, które daje aplikacja mobilna Banku Millennium. Zaskakuje m.in. szybkością realizacji przelewu na numer telefonu czy łatwością wzięcia pożyczki np. na zimowy wyjazd.

Aplikacja mobilna Banku Millennium zapewnia wygodny dostęp do finansów w dowolnym miejscu i czasie. Ma wiele przydatnych funkcji i posiada szerokie możliwości personalizacji - można ją wygodnie dopasować do swoich potrzeb. Umożliwia logowanie odciskiem palca i za pomocą FaceID. W zakładce Transport w aplikacji znajdziemy możliwość płatności za autostrady bez stania w kolejce i pobierania biletu, płatności za bilety komunikacji miejskiej oraz parkingi.

Aplikacja mobilna Banku wykorzystuje również technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. To specjalny przycisk, dostępny w aplikacji mobilnej bez logowania. Funkcja nie wymaga połączenia z internetem. Pozwala m.in. na bezpośredni kontakt telefoniczny z ubezpieczycielem lub wysłanie do niego smsa z prośbą o oddzwonienie. Treść smsa jest generowana automatycznie - zawiera numer polisy oraz lokalizację klienta. Ubezpieczyciel natychmiast otrzymuje informację o tym, gdzie znajduje się dana osoba i jest w stanie bardzo szybko zorganizować potrzebną pomoc.

Bankowość mobilna banku pozwala też zaktualizować dane dokumentu tożsamości, skorzystać z produktów kredytowych, kiedy potrzebna jest dodatkowa gotówka i wygodnie załatwić wiele innych spraw.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy zyskała patronat honorowy Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marleny Maląg. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w kwestii korzyści dla pracodawców wynikających z zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników, a także burzenie...
Paweł Orleański nowym Ambasadorem marki Synergio
Wspieranie ekologii jako element odpowiedzialności społecznej, to wartość realizowana od początku istnienia przez Synergio S.A. Firma aktywnie wspiera ochronę środowiska, dba o jakość powietrza zalesiając Polskę i dostarcza czyste źródeł energii indywidualnym odbiorcom i biznesowi.  Chce również edukować i wpierać Polaków w kreowaniu postaw przyjaznych...
Szybkie wiadomości do dostawców to największa zaleta ESB
Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie dostawców...
Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których...
Minimaliści róbcie swoje z aplikacją Moje ING
Nowa rzeczywistość uświadomiła Polakom co jest dla nich naprawdę ważne. Aby się na tym skupić potrzebna jest przestrzeń i czas. Pomóc w tym może minimalizm, czyli ograniczenie zbędnych rzeczy i spraw. ING wspiera ten trend i w trzeciej odsłonie kampanii „Warto robić swoje” prezentuje kolejną postawę – minimalistkę Martę. Wraz z nią podpowiada klientom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764