logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama Goodyeara z udziałem zawodników Bayernu Monachium

  PR 19.10.2016, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Inauguracji kolejnej kolejki piłkarskiej Bundesligi towarzyszyła prezentacja nowej, telewizyjnej reklamy wiodącej marki oponiarskiej Goodyear. W spocie wystąpiły gwiazdy Bayernu Monachium - David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martínez, Franck Ribéry i Arjen Robben.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-goodyeara-z-udzialem-zawodnikow-bayernu-monachium,30285,artykul.html

Aby uczcić doskonałe partnerstwo, Goodyear i Bayern Monachium wyprodukowały reklamę telewizyjną z udziałem światowej klasy piłkarzy reprezentujących barwy słynnego niemieckiego klubu. Zrealizowany materiał podkreśla wspólne wartości obu marek – „To become the best, you have to go the extra mile”, czyli „Aby stać się najlepszym, musisz pokonać dodatkową milę”.

Reklama podkreśla determinację oraz wspólny wysiłek Goodyeara i Bayernu Monachium w dążeniu do tego samego celu. Film prezentuje ciężki trening zawodników niemieckiego klubu, niezwykle zmotywowanych by zwyciężyć na murawie oraz pasję zespołu badawczo-rozwojowego Goodyeara, skoncentrowanego na dostarczaniu wysokiej jakości opon, które zdobędą branżowe nagrody - powiedział Martijn de Jonge, dyrektor marki Goodyear w regionie EMEA.

Zarówno Goodyear, jak i Bayern Monachium to marki o ponad stuletniej historii, których pasja w dążeniu do zwycięstwa przyniosła im uznanie i szacunek na całym świecie.

Platynowe partnerstwo zostało zawarte pod koniec 2015 roku w obecności najważniejszych zawodników klubu.


Źródło: Goodyear

www.goodyear.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764