logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama marki Ceneo w stylu retro

  PR 13.02.2023, przeczytano 549 razy
ilustracja

Marka Ceneo świętuje swoje 18 urodziny. Z tej okazji wystartowała kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do klimatu retro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-marki-ceneo-w-stylu-retro,398953,artykul.html

14 lutego świętujemy nie tylko walentynki, ale również 18 urodziny jednej z największej platform e-commerce na polskim rynku – Ceneo. Z tej okazji marka wypuściła nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90` - 10 lat przed powstaniem Ceneo.

Na ekranie widzimy lutowy dzień na bazarze. Trzech sprzedawców układa towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów.

Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu.

Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Z zachwytem odkrywa, że to się będzie nazywać CENEO.

Poprzez reklamę marka chcę podkreślić swoją wieloletnią obecność na rynku i zwrócić uwagę na to, jak serwis Ceneo ułatwia nam codzienne zakupy. Marka przygotowała również urodzinowe kupony rabatowe dla użytkowników, które można znaleźć na Ceneo.pl.

Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect  marki na TikToku czy konkursy na social mediach Ceneo

Źródło: Ceneo

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764