12 września 2011 roku rozpoczęła się kampania telewizyjna Naxii, najmłodszego leku z kategorii przeciwbólowej USP, który przeznaczony jest dla osób cierpiących na przewlekłe dolegliwości układu ruchu: bóle mięśni, pleców, oraz bóle reumatyczne. 30. sekundowy spot zatytułowany „Ela” marketer przygotował z agencją RED8.
Nowa reklama nawiązuje do lubianej przez grupę docelową stylistyki serialu. Główna bohaterka - Ela, mimo swojego wieku jest aktywna i chętnie spędza czas z przyjaciółmi i rodziną.
Nie chce, aby ból pokrzyżował jej plany, dlatego sięga po Naxii - skuteczny lek, dzięki któremu może pozbyć się dolegliwości szybko i na długi czas – jedna tabletka uwalnia od bólu na cały dzień.
Spot emitowany jest na antenach głównych stacji telewizyjnych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Źródło: USP Zdrowie