WIADOMOŚCI

Nowa reklama TCL debiutuje w 15 krajach eurazjatyckich

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 17.07.2017, przeczytano 87 razy
ilustracjastrzałka
Nowa reklama TCL debiutuje w 15 krajach eurazjatyckich

Kampania reklamowa opublikowana została na głównych rynkach, które chiński rząd chce objąć inicjatywą "Jednego Pasa, Jednej Drogi".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tcl-debiutuje-w-15-krajach-eurazjatyckich,33128,artykul.html

Nowa kampania reklamowa firmy TCL zadebiutowała 6 lipca w 15 krajach na całym świecie włączywszy Rosję, Włochy i Francję. Kampania jest przykładem na to, jak chińska marka może zabłysnąć na arenie międzynarodowej oraz jak firma z Chin może osiągnąć korzystne wyniki dla wszystkich zainteresowanych i znaleźć partnerów w procesie globalizacji.

Większość z 15 krajów, w których opublikowana została reklama, znajduje się w obszarze docelowym inicjatywy „Jednego Pasa, Jednej Drogi”. Inicjatywa ta jest elementem programu rządu Chin mającego na celu ekspansję gospodarczą i zacieśnienie współpracy na kontynencie euroazjatyckim. Pozostałe kraje, w których toczy się kampania zostały wybrane ze względu na ich znaczący wkład w globalny rozwój gospodarczy. Jako jedna z wiodących chińskich firm TCL wykorzystała zaawansowane rozwiązania produkcyjne i rozbudowane umiejętności produkcji przemysłowej do wsparcia wdrażania inicjatywy rządowej, tym samym przyspieszając działania kraju dążące do podniesienia standardów produkcyjnych i osiągnięcia poziomu międzynarodowego.

W 1999 roku w ramach strategii ekspansji międzynarodowej firma TCL otworzyła pierwszy zagraniczny zakład produkcji telewizorów w Wietnamie. Dziś firma ma zakłady produkcji telewizorów w Polsce na rynek europejski, Meksyku na rynek środkowo- i północnoamerykański oraz w Egipcie na rynek bliskowschodni i afrykański. Firma zatrudnia 75 000 pracowników, ma 23 centra badań i rozwoju oraz 21 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Biura sprzedaży firmy znajdują się w ponad 80 krajach i regionach, a działalność przedsiębiorstwa obejmuje 160 krajów i regionów. Przychody firmy sięgnęły 106,5 miliarda juanów w 2016 roku, z czego 50% ze sprzedaży za granicami Chin. Ogólnoświatowa sprzedaż telewizorów TCL przekroczyła poziom 20 milionów egzemplarzy w tym roku, przez co firma TCL uplasowała się na trzecim miejscu wśród międzynarodowych producentów telewizorów. Firma TCL jest najszybciej rosnącą marką odbiorników telewizyjnych w Ameryce Północnej, obszarze najważniejszym dla producentów, już trzeci rok z rzędu. W pierwszym kwartale roku 2017 firma TCL wyprzedziła markę LG i zajęła trzecie miejsce pod względem produkcji telewizorów w Ameryce Północnej osiągając 13% udziałów rynkowych.

Źródło: TCL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
piątek 21.07.2017, 109 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone