logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Banku Millennium

  PR 23.10.2020, przeczytano 1224 razy
ilustracja

23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-banku-millennium,388925,artykul.html

Na świecie jest tyle muzeów, że gdyby odwiedzać jedno dziennie, zwiedzenie wszystkich zajęłoby ponad 150 lat. Obecnie coraz częściej ich zbiory możemy oglądać online i poznawać świat pozostając w domu, co sprawia, że nauka staje się łatwiejsza. W nauce i poznawaniu świata może także pomóc Pożyczka Gotówkowa, oferowana przez Bank Millennium.

Pożyczkę Gotówkową w Banku Millennium można wziąć m.in. korzystając z nowoczesnej i intuicyjnej aplikacji mobilnej. To wygodny sposób na codzienne bankowanie, z którego możemy skorzystać w każdym miejscu i czasie.

Reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowana została dodatkowa, skrócona wersja reklamy - 15-sekundowy spot. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizowała Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764