logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Banku Millennium

  PR 16.12.2022, przeczytano 239 razy

W poniedziałek 12 grudnia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium. Bank promuje swoją innowacyjną aplikację mobilną i wybrane usługi dostępne w aplikacji - podgląd kont w innych bankach, zwroty za zakupy, płatności zbliżeniowe BLIK, możliwość zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej oraz zapłacenia za autostradę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-banku-millennium,398376,artykul.html

Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Bank Millennium konsekwentnie realizuje strategię rozwoju usług mobilnych w kierunku super-aplikacji, proponując klientom funkcjonalności wspierające ich codzienne potrzeby, projektując ją wspólnie z klientami w oparciu o najwyższe standardy UX i badania w swoim UX Labie. Aplikacja mobilna Banku Millennium łączy usługi finansowe z pozafinansowymi. Obok płatności za autostrady czy możliwości zakupu biletów komunikacji miejskiej klienci banku mogą kupić w aplikacji m.in. ubezpieczenie komunikacyjne, kody doładowujące do gier, multimediów czy złożyć wniosek o świadczenia rodzinne.

Bank połączył też platformę zakupową goodie z bankowością elektroniczną, proponując usługę Zwroty za zakupy, z personalizowaną prezentacją ofert sklepów, wyższym poziomem zwrotu dla klientów Millennium 360° i prezentacją w bankowości elektronicznej wysokości naliczonego zwrotu.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764