logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Konta 360° i aplikacji mobilnej Banku Millennium

  PR 19.03.2021, przeczytano 344 razy

Dziś rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° i aplikacji mobilnej Banku Millennium. Konto 360° można otworzyć stacjonarnie lub online, np. za pomocą selfie, a dzięki aplikacji mobilnej korzystać z niego w dowolnym momencie. Dodatkowo, w ramach usługi goodie cashback, dostępnej poprzez aplikację mobilną banku, można też oszczędzać na zakupach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-konta-360%C2%B0-i-aplikacji-mobilnej-banku-millennium,390702,artykul.html

- Pierwsza wideorozmowa odbyła się ponad 50 lat temu. Dziś możemy o każdej porze i z dowolnego miejsca połączyć się z bliskimi - mówi Radek Kotarski w reklamie. Zawsze i wszędzie mamy też dostęp do konta 360, a przez aplikację mobilną znajdziemy usługę goodie cashback, z którą można oszczędzać na zakupach online. Dzięki aplikacji mobilnej, ze wszystkich funkcji konta oraz dodatkowych usług można korzystać w nieograniczony sposób, przez całą dobę.

Aplikacja mobilna Banku Millennium oferuje nie tylko wiele usług finansowych, ale też dodatkowych, jak np. goodie cashback, posiada szerokie możliwości personalizacji i jest dostępna w procesach omnikanałowych Umożliwia m.in. płatności bezdotykowe i płatności kodem BLIK, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu. W ramach otwartej bankowości udostępnia usługę Finanse 360°, która pozwala sprawdzić stan konta i historię transakcji na rachunku aż w dziewięciu innych bankach, a także umożliwia potwierdzenie dochodu w procesie wnioskowania o kredyt gotówkowy poprzez logowanie do jednego z ośmiu innych banków. Aplikacja mobilna banku wykorzystuje również technologię rozszerzonej rzeczywistości do zakładania lokaty, umożliwia zakup ubezpieczenia komunikacyjnego za pomocą skanowania kodu Aztec z dowodu rejestracyjnego pojazdu czy ubezpieczenia turystycznego z innowacyjną usługą „Pomoc w podróży”. Pozwala też zaktualizować dane dokumentu tożsamości, skorzystać wygodnie i bez zbędnych formalności z produktów kredytowych i szybko załatwić wiele innych spraw.

Goodie cashback to usługa, dzięki której część pieniędzy wydanych podczas zakupów internetowych może wrócić na konto użytkownika aplikacji zakupowej goodie. Z goodie można również korzystać pobierając aplikację goodie na swój smartfon lub odwiedzając stronę www.goodie.pl. Oszczędzanie podczas zakupów online z goodie cashback jest bardzo proste – wystarczy zarejestrować się w goodie, wybrać sklep online oznaczony znaczkiem cashback, następnie przejść do witryny sklepu klikając „Przejdź do sklepu” i sfinalizować transakcję.

Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764