logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV konta Millennium 360° w Banku Millennium

  PR 07.04.2023, przeczytano 836 razy

W piątek 7 kwietnia startuje nowa kampania TV Banku Millennium. Spot promuje konto Millennium 360° z innowacyjną aplikacją mobilną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-konta-millennium-360%C2%B0-w-banku-millennium,399577,artykul.html

- Lubimy wygodę i zawsze stawiamy na proste rozwiązania! A z kontem w Banku Millennium i wygodną aplikacją wszystko staje się prostsze! Konto prowadzisz za zero, a przy zakupach w sieci część wydatków wraca do Ciebie – przekonuje w reklamie para młodych rowerzystów, płacąc za kawę u sprzedawcy ulicznego praktycznie prosto z siodełka swoich dwukołowych pojazdów.

Millennium 360° to kompletny i bezpłatnie prowadzony rachunek połączony z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online. Ta ostatnia usługa pozwala robić tańsze zakupy w blisko 800 sklepach internetowych. Część wydanych pieniędzy wraca na konto klienta po potwierdzeniu transakcji. Wniosek o uruchomienie konta można wypełnić online, weryfikując tożsamość np. za pomocą selfie wykonanego w aplikacji mobilnej lub rachunku w innym banku. Millennium 360° może zostać uruchomione nawet 15 minut od złożenia wniosku. Zachętą do skorzystania z usług może być również wysoka pozycja w rankingu "Przyjazny Bank Newsweeka". W edycji w roku 2022 Bank Millennium pochwalić się może miejscem na podium w kategoriach „Bankowość zdalna” (1 miejsce) i „Bank dla Kowalskiego” (2 miejsce).

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764