logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Konta Mój Biznes Banku Millennium

  PR 29.04.2022, przeczytano 655 razy

Wystartowała nowa kampania TV Banku Millennium, promująca Konto Mój Biznes dla klientów prowadzących firmę. Wraz z kontem przedsiębiorca może zyskać w promocji nawet 1800 zł premii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-konta-moj-biznes-banku-millennium,395690,artykul.html

- Za to że masz głowę pełną pomysłów i za to że wiesz, jak nadawać im kształt. Za to, że podejmujesz ryzyko i za to, że potrafisz dopiąć swego. Za to, że Twoja pasja udziela się innym. I za to że zmieniasz czyjś świat. Doceniamy cię za to, że prowadzisz biznes – mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie, zachęcając jednocześnie do otwarcia Konta Mój Biznes, które wspiera firmę i pozwala zyskać nawet 1800 zł premii.

W najnowszych promocjach dla klientów segmentu Biznes Bank Millennium zwalnia z opłaty za prowadzenie Konta Mój Biznes na 2 lata. Oferuje też nawet do 1800 zł premii dla aktywnych klientów. To jedna z najlepszych propozycji na rynku, zwłaszcza dla firm, które w swojej działalności korzystają z pojazdów.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764