logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV konta Profit Banku Millennium

  PR 09.02.2024, przeczytano 408 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania TV Banku Millennium, promująca Konto Oszczędnościowe Profit. W ramach aktualnej promocji można zyskać nawet 6,25% w skali roku dla nowych środków, wpłaconych na Konto Oszczędnościowe Profit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-konta-profit-banku-millennium,403061,artykul.html

Konto Oszczędnościowe Profit Banku Millennium jest świetnym narzędziem do regularnego oszczędzania. Umożliwia swobodne gromadzenie oszczędności, ale też wypłatę w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Jego posiadacze mogą zyskać nawet 6,25% w skali roku dla nowych środków do 100 000 zł w przypadku aktywnego korzystania z konta osobistego – wystarczy w każdym miesiącu trwania promocji min. 5 razy zapłacić kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli ten warunek aktywności na koncie nie zostanie spełniony, promocyjne oprocentowanie dla nowych środków w tym miesiącu wyniesie 3%. Nadwyżka środków ponad 100 tys. zł objęta jest standardowym oprocentowaniem.

Promocji towarzyszy szeroka kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale YouTube Banku Millennium: youtu.be/xaxoq0MvNRc. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom. Całości komunikacji dopełnią działania online.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764