logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV konta Profit Banku Millennium

  PR 09.02.2024, przeczytano 744 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania TV Banku Millennium, promująca Konto Oszczędnościowe Profit. W ramach aktualnej promocji można zyskać nawet 6,25% w skali roku dla nowych środków, wpłaconych na Konto Oszczędnościowe Profit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-konta-profit-banku-millennium,403061,artykul.html

Konto Oszczędnościowe Profit Banku Millennium jest świetnym narzędziem do regularnego oszczędzania. Umożliwia swobodne gromadzenie oszczędności, ale też wypłatę w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Jego posiadacze mogą zyskać nawet 6,25% w skali roku dla nowych środków do 100 000 zł w przypadku aktywnego korzystania z konta osobistego – wystarczy w każdym miesiącu trwania promocji min. 5 razy zapłacić kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli ten warunek aktywności na koncie nie zostanie spełniony, promocyjne oprocentowanie dla nowych środków w tym miesiącu wyniesie 3%. Nadwyżka środków ponad 100 tys. zł objęta jest standardowym oprocentowaniem.

Promocji towarzyszy szeroka kampania reklamowa, którą będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale YouTube Banku Millennium: youtu.be/xaxoq0MvNRc. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, a media zakupił dom mediowy Starcom. Całości komunikacji dopełnią działania online.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764