logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej

  PR 15.02.2019, przeczytano 979 razy
ilustracjastrzałka

8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca internetowych Polimatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-pozyczki-gotowkowej,381259,artykul.html

Przywoływany w reklamie zwyczaj znany jest z Florencji, gdzie na moście Ponte Vecchio zakochani przypinali miłosne wyznania właśnie na kłódkach. W trwałość uczucia warto inwestować, np. zabierając ukochaną osobę na wymarzony, zimowy wyjazd. Może w tym pomóc Pożyczka Gotówkowa Banku Millennium – teraz za każde pożyczone 5000 zł można zapłacić tylko 100 zł raty.

Promocja oparta jest na bardzo prostych zasadach. Klient może wybrać jedną z czterech kwot pożyczki, dostępną zawsze na tych samych warunkach, z korzystną miesięczną ratą:

  • 5 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 100 zł,
  • 10 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 200 zł,
  • 15 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 300 zł,
  • 20 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 400 zł.

W każdym przypadku pożyczka udzielana jest bez prowizji, na okres 5 lat. Promocyjne oprocentowanie wynosi 7,42%. Z oferty mogą skorzystać wszystkie osoby, które nie mają aktywnej umowy pożyczki w Banku Millennium w momencie składania wniosku. Promocja dotyczy pożyczek bez ubezpieczenia. „Promocja zimowa” trwa od 8 grudnia 2018 r. do 31 marca 2019 r. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji są dostępne w oddziałach Banku Millennium oraz na stronie www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/pozyczki.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Neverest. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764