logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej

  PR 15.02.2019, przeczytano 411 razy
ilustracjastrzałka

8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca internetowych Polimatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-pozyczki-gotowkowej,381259,artykul.html

Przywoływany w reklamie zwyczaj znany jest z Florencji, gdzie na moście Ponte Vecchio zakochani przypinali miłosne wyznania właśnie na kłódkach. W trwałość uczucia warto inwestować, np. zabierając ukochaną osobę na wymarzony, zimowy wyjazd. Może w tym pomóc Pożyczka Gotówkowa Banku Millennium – teraz za każde pożyczone 5000 zł można zapłacić tylko 100 zł raty.

Promocja oparta jest na bardzo prostych zasadach. Klient może wybrać jedną z czterech kwot pożyczki, dostępną zawsze na tych samych warunkach, z korzystną miesięczną ratą:

  • 5 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 100 zł,
  • 10 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 200 zł,
  • 15 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 300 zł,
  • 20 tys. zł z miesięczną ratą w wysokości 400 zł.

W każdym przypadku pożyczka udzielana jest bez prowizji, na okres 5 lat. Promocyjne oprocentowanie wynosi 7,42%. Z oferty mogą skorzystać wszystkie osoby, które nie mają aktywnej umowy pożyczki w Banku Millennium w momencie składania wniosku. Promocja dotyczy pożyczek bez ubezpieczenia. „Promocja zimowa” trwa od 8 grudnia 2018 r. do 31 marca 2019 r. Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji są dostępne w oddziałach Banku Millennium oraz na stronie www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/pozyczki.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Neverest. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764