logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej

  PR 31.05.2019, przeczytano 364 razy

24 maja rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem Radek Kotarski, twórca internetowych Polimatów, wyjaśnia nam pochodzenie słowa „pożyczać”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-pozyczki-gotowkowej,382713,artykul.html

Mało kto wie, że w języku polskim „pożyczać” pochodzi od słowa pożytek czyli korzyść, jak powiedzielibyśmy dzisiaj. Wiele korzyści może nam przynieść pożyczka gotówkowa na atrakcyjnych warunkach, dzięki której zyskamy możliwość rozwijania talentu dziecka czy pojedziemy na wymarzone wakacje.

W każdym przypadku pożyczka udzielana jest bez prowizji, na okres 5 lat. Promocyjne oprocentowanie wynosi 7,42%. Z oferty mogą skorzystać wszystkie osoby, które nie mają aktywnej umowy pożyczki w Banku Millennium w momencie składania wniosku. Promocja dotyczy pożyczek bez ubezpieczenia. Promocja „100 zł raty III edycja” trwa do 19 lipca 2019 r.

Nową reklamę telewizyjną można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się Carat.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764