logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium

  PR 14.05.2021, przeczytano 427 razy
ilustracja

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%), ponownie z udziałem Radka Kotarskiego, w którego towarzystwie udajemy się tym razem do kawiarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-pozyczki-gotowkowej-banku-millennium,391462,artykul.html

- Pobudzające działanie kawy zaczyna się już po dziesięciu minutach od pierwszego łyku. Jego efekty odczuwamy nawet pięć godzin. Pobudzić do działania może również Pożyczka Gotówkowa Banku Millennium, która pomoże zrealizować wspólne plany - mówi Radek Kotarski w reklamie.

W ramach aktualnej „Promocji na start z ubezpieczeniem VI edycja”, za każde pożyczone 5 tys. zł rata pożyczki wynosi 120 zł, a prowizja 0 zł. O pożyczkę można wygodnie wnioskować przez internet lub aplikację mobilną, a pieniądze wykorzystać na dowolny cel. Maksymalna kwota pożyczki to 20 tys. zł.

Nową reklamę Banku Millennium można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764