logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium

  PR 14.05.2021, przeczytano 252 razy
ilustracja

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%), ponownie z udziałem Radka Kotarskiego, w którego towarzystwie udajemy się tym razem do kawiarni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-reklama-tv-pozyczki-gotowkowej-banku-millennium,391462,artykul.html

- Pobudzające działanie kawy zaczyna się już po dziesięciu minutach od pierwszego łyku. Jego efekty odczuwamy nawet pięć godzin. Pobudzić do działania może również Pożyczka Gotówkowa Banku Millennium, która pomoże zrealizować wspólne plany - mówi Radek Kotarski w reklamie.

W ramach aktualnej „Promocji na start z ubezpieczeniem VI edycja”, za każde pożyczone 5 tys. zł rata pożyczki wynosi 120 zł, a prowizja 0 zł. O pożyczkę można wygodnie wnioskować przez internet lub aplikację mobilną, a pieniądze wykorzystać na dowolny cel. Maksymalna kwota pożyczki to 20 tys. zł.

Nową reklamę Banku Millennium można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Źródło: Bank Millennium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Wyniki badania opinii publicznej przeprowadzone w ramach kampanii „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska w ramach programu „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej1. Sprawdził wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu oraz postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w...
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją...
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764