logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Nowa rola inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej w stale zmieniającym się świecie

  PR 17.06.2022, przeczytano 922 razy
ilustracja
Hyesung Ha, Wiceprezes Zarządu ds. Urządzeń Wizualizacyjnych spółki Samsung Electronics

W ubiegłym miesiącu miałam okazję pojechać do Barcelony, by po raz pierwszy od dwóch lat wziąć udział w wystawie Integrated Systems Europe (ISE). Przypomniało mi to, że świat wraca do rutyny i norm. Jednocześnie będzie to zasadniczo inny świat – idący naprzód.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-rola-inteligentnej-cyfrowej-komunikacji-wizualnej-w-stale-zmieniajacym-sie-swiecie,396285,artykul.html

Te obserwacje mogę również odnieść do rozwiązań inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej firmy Samsung. W 2022 roku i w kolejnych latach Samsung będzie udostępniać różnorodne rozwiązania, które były i nadal są ważne dla współczesnych przedsiębiorstw, a także nowe technologie opracowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb współczesnego świata.

Oczywiste jest, że nigdy w pełni nie powrócimy do tego, co kiedyś uważaliśmy za “normalne” życie. Przeprojektowaliśmy już biura, sale lekcyjne, rozrywkę i wiele innych sfer naszej codziennej rutyny. Moim zadaniem jest nie tylko nadążanie za tymi trendami, ale także fundamentalne wyobrażanie sobie na nowo roli inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej. Dlatego Samsung koncentruje się na redefiniowaniu naszych wspólnych przestrzeni, ponownym łączeniu świata poprzez nowe doświadczenia i ponownym podkreślaniu znaczenia inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej w naszym codziennym życiu.

Nowa definicja nauki i współpracy

Jedna z największych zmian ostatnich kilku lat jest związana z rolą, jaką technologia odgrywa we wspólnych środowiskach, takich jak klasy w szkołach czy pokoje konferencyjne w biurach. W środowiskach tych pojawiło się i narasta zapotrzebowanie na transformację cyfrową, więc teraz należy zastanowić się, jak zapewnić każdemu uczniowi i profesjonaliście takie samo, wysokiej jakości doświadczenie współpracy, niezależnie od tego, czy uczestniczą w niej osobiście, online czy hybrydowo. Innymi słowy, przestrzenie uczenia się i współpracy zostały zdefiniowane na nowo, z większym naciskiem na inkluzywność w każdym scenariuszu.

Samsung odpowiada na tę potrzebę nowym wyświetlaczem Samsung Flip Pro. Zapewnia on studentom i profesjonalistom wysokiej jakości doświadczenia w zakresie współpracy, niezależnie od tego, czy bezpośredniej, czy zdalnej. Jego rozszerzona użyteczność i specjalistyczne funkcje potrafią sprostać wciąż zmieniającym się potrzebom biznesowym i edukacyjnym. Ukierunkowany na płynność i intuicyjność interakcji, jest łatwy do skonfigurowania i prosty w obsłudze. Ma nowy intuicyjny panel sterowania poprawiający ogólne wrażenia z zajęć lub sali konferencyjnej, najkrótszy w branży czas reakcji na dotyk, udoskonaloną funkcję wielodotyku i możliwość jednoczesnego bezprzewodowego łączenia się z wieloma urządzeniami w celu usprawnienia współpracy.

Odbudowa relacji w przestrzeni publicznej

Ponieważ konsumenci wracają do publicznych centrów handlowych, imprez sportowych i innych form rozrywki, przedsiębiorstwa konkurują teraz o ich uwagę bardziej niż kiedykolwiek. Po tym wzroście aktywności w miejscach publicznych komunikacja wizualna ponownie stała się pomostem między konsumentami i przedsiębiorstwami, umożliwiając jednocześnie dostęp do sztuki cyfrowej. Innymi słowy, komunikacja wizualna ponownie łączy konsumentów ze światem.

Wielkie wyświetlacze LED dają niezapomniane wrażenia również widzom na stadionach sportowych. Umożliwienie kibicom widzenia pod jak najszerszym kątem było jednym z najwyższych priorytetów firmy Samsung. Dążąc do tego, zaprojektowała ona największą ścianę wideo, jaką kiedykolwiek stworzono dla sportu: wyświetlacz Infinity Screen na stadionie SoFi w ramach Koalicji Technologicznej na rzecz centrum rozrywki Hollywood Park. Ten niesamowity, zakrzywiony, dwustronny ekran o powierzchni 6,5 tys. metrów kwadratowych, o kącie widzenia 360 stopni jest najnowocześniejszym medium przedstawienia gry.

Kolejną branżą, w której upatrujemy dużych możliwości są samochody elektryczne. Wraz ze wzrostem popytu na te pojazdy, producenci, rządy i lokalne firmy spieszą się, by zwiększyć liczbę stacji ładowania. To kolejne miejsce prezentacji ofert i promocji zmotoryzowanej społeczności, a systemy wizualnej komunikacji zewnętrznej marki Samsung są tu idealnym rozwiązaniem. Dzięki ultra-jasnemu obrazowi, trwałości i certyfikowanej hermetyczności klasy IP56, wyświetlacze zewnętrzne doskonale sprawdzają się w różnych warunkach pogodowych i środowiskach, dzięki czemu dostawcy mogą prezentować klientom wciągające treści wizualne.

Powrót wizji wszechobecności ekranów dzięki niezrównanej technologii Micro LED

Technologia Micro LED zadecyduje o przyszłości nowoczesnej wizualizacji. Od branży luksusowej po hotelarstwo i podróże – potencjał Micro LED jest nieograniczony. The Wall to najnowocześniejsza technologia wyświetlania firmy Samsung, która otwiera jeszcze więcej możliwości przedsiębiorstwom transformującym się wizualnie, a wszystko to dzięki nowemu wymiarowi jakości i immersyjności obrazu.

Samsung jest liderem w dziedzinie wyświetlaczy Micro LED. Diody w rozwiązaniach Samsung są mniejsze i bardziej zagęszczone, dzięki czemu obraz jest jaśniejszy i bardziej kolorowy mimo cieńszego profilu wyświetlacza. By stworzyć tę wiodącą technologię, skupiliśmy się na trzech kluczowych obszarach. [Jednym z nich było opracowanie w pełni zintegrowanych, mikroskopijnych układów Micro LED. Takie zagęszczenie diod powoduje, że obraz jest wyjątkowo jasny. Nadal rozwijamy tę technologię, by usprawnić masową produkcję.

Te niezrównane rozwiązania pomogły wyświetlaczom Samsung z linii The Wall 2022 (model IWB) w otwarciu nowych możliwości. Najmniejszy w historii mikro-rozstaw pikseli (0,63 mm) na interaktywnej tablicy zapewnia najbardziej szczegółowy obraz na monitorach o różnych rozmiarach, spełniając oczekiwania konsumentów i przedsiębiorstw. W kolejnym wyświetlaczu, The Wall All-in-One (model IAB), ułatwiliśmy proces montażu, wyposażając go w fabrycznie wyregulowane złącze i gotowy do użycia zestaw ramek, dzięki czemu złożenie sprzętu w całość jest tak proste, jak postawienie lub zawieszenie telewizora. Wyświetlacz pozwala nie tylko zaoszczędzić cenny czas, ale także obniża całkowity koszt posiadania, zapewniając jednocześnie lepsze wrażenia wizualne.

W ciągle zmieniającym się świecie Samsung będzie nadal wprowadzać przełomowe innowacje, by zrealizować wizję wszechobecności ekranów opartą na wiodącej w branży technologii Micro LED.

Nowe spojrzenie na rolę inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej

Jako lider globalnego rynku komunikacji wizualnej od 13 lat[1], będziemy nadal pogłębiać naszą troskę o środowisko, tworząc produkty przyczyniające się do ograniczenia emisji dwutlenku węgla i zwiększenia skali wielokrotnego wykorzystywania zasobów.

Nasze rozwiązania inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej, w tym z linii Smart Signage 2022 otrzymały certyfikaty sprawności energetycznej zgodnej z nowymi standardami branżowymi, w tym ENERGY STAR i EPEAT. Od 2021 r. firma stosuje też świadome ekologicznie opakowania we wszystkich produktach do komunikacji wizualnej. Jako pierwsza w branży uzyskała wydawany przez Carbon Trust certyfikat redukcji śladu węglowego dla swojej oferty wyświetlaczy.

Nasza dbałość o środowisko przyniosła nam wyróżnienie „Innowacji proekologicznej roku” przyznane podczas wystawy ISE na konkursie AV News Awards. Będąc wdzięcznymi za docenianie naszych starań, planujemy wspólne działania i dążymy do tego, by liczył się każdy nasz krok zmieniający praktyki produkcyjne na rzecz zrównoważonej przyszłości.

Powrót do rutyny życia w połączeniu z nowymi oczekiwaniami i nawykami klientów stwarza przedsiębiorcom rzadką okazję do ponownego przemyślenia swoich ofert i praktyk. Rozważając nową rolę inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej, pomagamy naszym klientom wyobrazić sobie na nowo, co można zrobić, by wyprzedzić konkurencję.

Jestem podekscytowana kolejnym rozdziałem w historii inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej. W firmie Samsung z pasją wprowadzamy przełomowe innowacje i dodatkową wartość dla naszych klientów korporacyjnych. Pozostaniemy innowacyjni i będziemy wyobrażać sobie na nowo rolę inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej w nowych i tradycyjnych przestrzeniach, jednocześnie zwiększając możliwości naszych klientów w tej sferze.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Według analityków rynku z firmy Omdia, Samsung pozostaje od 13 lat marką nr 1 w sprzedaży rozwiązań inteligentnej cyfrowej komunikacji wizualnej. [Uwaga: Bez wykorzystywanych w komunikacji telewizorów do użytku prywatnego, dla małych biur (Commercial Lite) i dla branży turystyczno-hotelarskiej (Hospitality TV)].

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764