logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa rola Sławomira w spotach 10.10 Tarcza Antyinflacyjna Shopee

  PR 10.10.2022, przeczytano 436 razy
ilustracja

W spotach video promujących kampanię Shopee 10.10 Tarcza Antyinflacyjna po raz kolejny wystąpił Sławomir, pierwszy ambasador marki w Polsce. Opowiedziana w komiksowym klimacie historia odbiega od tego, co Shopee wcześniej prezentowało, zarówno na polskim, jak i innych rynkach. Sławomir-superbohater nie tylko pokazuje Polakom, jak szukać najlepszych okazji, ale też wyjaśnia działanie  najważniejszych funkcjonalności platformy. I robi to z sukcesami, bowiem Tarcza Antyinflacyjna Shopee cieszy się na tyle dużym zainteresowaniem kupujących, że platforma zdecydowała się ją przedłużyć o dwa dni Wielkiej Dogrywki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-rola-slawomira-w-spotach-10.10-tarcza-antyinflacyjna-shopee,397543,artykul.html

Ambasador kampanii Sławomir w nowej roli

Najnowszy spot reklamowy 10.10 Tarcza Antyinflacyjna to odpowiedź marki na sytuację, w jakiej znaleźli się polscy konsumenci szukający oszczędności. Zamysłem kampanii było odejście od tego, co Shopee prezentowało dotychczas w swoich reklamach i zaprezentowanie polskim odbiorcom czegoś zupełnie nowego. Oczywiście stały i rozpoznawalny globalnie element humoru kampanii Shopee został zachowany.  Zapewniła go ikoniczna postać Sławomira, który tym razem wcielił się w superbohatera wspierającego polskich klientów w znajdowaniu najkorzystniejszych ofert. Powstał spot przedstawiający popularnego piosenkarza rock-polo w zupełnie nowym kontekście, przy jednoczesnym zachowaniu komiksowej i pełnej humoru atmosfery.

Akcja promocyjna kampanii 10.10 Tarcza Antyinflacyjna skupia się przede wszystkim na wyjaśnieniu użytkownikom, co Shopee ma im do zaoferowania, nie tylko w dziedzinie szerokiej oferty produktowej. Gwarancja Najniższej Ceny na podstawowe artykuły, darmowe zwroty towaru oraz Gwarancja Shopee, która chroni kupujących w sytuacji, gdyby na przykład ich zamówienie nie dotarło – to wszystko wyjaśnia wkraczający do akcji Sławomir, przy akompaniamencie hitu „Miłość w Zakopanem”.

- Najciekawsza praca dla nas ma miejsce w trakcie nagrań na planie. Nie inaczej było tym razem – najwięcej zabawy dostarczyły nam momenty, kiedy kręciliśmy ujęcia rozbijania ścian, czy wyskakiwania z kartonów. Proces kreatywny całej kampanii rozpoczął się już kilka miesięcy wcześniej. Mieliśmy różne pomysły na przedstawienie postaci Sławomira, ale ścieżka superbohatera wydała nam się być najbardziej zaskakująca i intrygująca. Zależało nam jednak również na tym, aby mimo nowej odsłony, zachować charakterystyczne cechy postaci samego Sławomira - opowiada Michał Dmoch, Marketing Campaigns Lead w Shopee, i dodaje - Zarówno za aktualną kampanię reklamową, jak i poprzednie na polskim rynku, odpowiedzialny jest nasz wewnętrzny, lokalny zespół kreatywny. Czuwał on nad całym procesem, począwszy od konceptu reklamy, po jej produkcję. Jestem dumny z pracy tych osób, z tego, jak potrafią połączyć założenia globalnej strategii marketingowej Shopee z lokalnym kolorytem.  

Film ze Sławomirem dostępny jest w 3 odsłonach w mediach społecznościowych, z których każda poświęcona jest głównym filarom działalności fukncjonowania platformy i ochrony kupujących. Ważną częścią kampanii są też spoty radiowe.

10 października – finał kampanii oraz... Wielka Dogrywka

Od chwili pojawienia się w Polsce Shopee ma jasno postawiony cel – stworzyć w Internecie miejsce zakupów ze zróżnicowaną ofertą produktów w atrakcyjnych cenach, dla jak najszerszej grupy odbiorców. Aktualna kampania odpowiada na potrzebę polskich konsumentów, którą jest szukanie oszczędności na skutek galopującej inflacji. Zainaugurowana 26 września 10.10 Tarcza Antyinflacyjna cieszy się na tyle dużą popularnością wśród kupujących, że Shopee zdecydowało się przedłużyć ją o dwa dodatkowe dni. Finał kampanii przypada zgodnie z planem na 10 października, ale potem czekają nas jeszcze dwa dni Wielkiej Dogrywki. Oznacza to, że do 12 października użytkownicy platformy mogą skorzystać ze zniżek do 50% na Okazje Dnia czy specjalnego kuponu na -16% z kolekcji produktów zgromadzonych w Koszyku Antyinflacyjnym.

Źródło: Shopee

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764