logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa rzeczniczka prasowa Mbanku

  PR 13.02.2024, przeczytano 410 razy
ilustracja

Od 1 marca br. stanowisko rzeczniczki prasowej mBanku obejmie Kinga Wojciechowska-Rulka. Pokieruje też wydziałem komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-rzeczniczka-prasowa-mbanku,403101,artykul.html

Kinga związana jest z mBankiem i jego biurem prasowym od 2009 roku. W tym czasie zajmowała się głównie komunikacją związaną z bankowością detaliczną, płatnościami, bankowością mobilną i bezpieczeństwem. W maja 2022 r. przeszła do zespołu komunikacji wewnętrznej.

Od 1 marca br. obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej mBanku i pokieruje wydziałem komunikacji korporacyjnej, który zajmuje się komunikacją z mediami, wewnętrzną oraz marketingiem treści. 

Kinga Wojciechowska–Rulka jest absolwentką nauk politycznych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego. Uzyskała także certyfikat Digital Marketing Professional z Wharton School of the University of Pennsylvania. Od 2007 r. związana z branżą komunikacji, a od 2009 r. z mBankiem. 

W biurze prasowym mBanku, oprócz Kingi Wojciechowskiej-Rulka, pracują Krzysztof Drozd, Emilia Kasperczak oraz Piotr Rutkowski. 

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764