logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa seria atramentów Superior M do drukarek Mimaki w DiPrinter

  S 09.04.2021, przeczytano 498 razy
ilustracja

Nowa kolekcja atramentów UV-LED w ofercie DiPrinter to odpowiedź na potrzeby Klientów posiadających drukarki z atramentem utrwalanym światłem UV marki Mimaki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-seria-atramentow-superior-m-do-drukarek-mimaki-w-diprinter,390988,artykul.html

Atramenty Nazdar z serii 706, 707 oraz 708, jako pierwsze pozwalają na proces konwersji w bardzo szybkim czasie i bez strat finansowych.

Niewątpliwą zaletą całej serii atramentów jest ich konstrukcja, gdyż cała seria tuszy została zaprojektowana w technologii Plug-and-Play, która pozwala na bezproblemowy proces wymiany atramentów OEM serii LUS120, LUS150 oraz LUS170 na alternatywne tusze Nazdar.

Z doświadczenia wiemy, że proces instalacji nowych atramentów może nieść za sobą pewne wątpliwości, które często mają wpływ na cały obszar produkcyjny. Typowy proces wymaga wiedzy z zakresu obsługi posiadanej przez Klienta drukarki, lecz w przypadku Plug-and-Play jest zupełnie inaczej.

Technologia Plug-and-Play to przede wszystkim wygoda, korzyści finansowe oraz bezproblemowa kontynuacja prac, ponieważ każdy kolor może być wymieniony osobno, dzięki czemu Klient nie ponosi strat w postaci niewykorzystanego atramentu.

Od wielu lat z powodzeniem oferujemy tusze typu Plug-and-Play do drukarek UV Canon Arizona oraz Fujiifilm, dlatego ucieszyła nas informacja, o pojawieniu się nowego rozwiązania w postaci atramentów do systemów drukujących Mimaki.

Wybierając producenta atramentów zwracaliśmy uwagę na jakość oferowanego produktu oraz standardy jakie producent zapewni Klientom. Pod uwagę wzięliśmy również przyszłość związaną z rozwojem nowych rozwiązań” - podkreśla Piotr Słotwiński, właściciel marki DiPrinter.

Ważnym elementem wprowadzenia nowego produktu do oferty jest wykonanie beta testów, które odbywają się na urządzeniach będących w ciągłej eksploatacji. Jest to możliwe dzięki uprzejmości agencji reklamowych oraz firm produkcyjnych na całym świecie, w tym w Polsce. Jest to najlepszy sposób na przeprowadzenie testów wynikających z różnorodności zadrukowywanych materiałów, jak i specyfiki pracy, która pozwala ocenić jakość wydruku w kilku trybach produkcyjnych.

Biznes atramentowy bardzo często opiera się na opiniach i rekomendacjach, dlatego sądzę, że tym działaniem producent atramentów Nazdar udowadnia, jak bardzo dba o wizerunek firmy i marki w skali globalnej. Bardzo dobrze wykonane testy oraz pozytywna rekomendacja to 90% sukcesu, pozostałe 10% to atrakcyjna cena” – dopowiada Michał Czumaj Regionalny Kierownik Sprzedaży w firmie DiPrinter.

Najważniejsze cechy atramentów Nazdar:

  • Chemicznie kompatybilne z tuszami OEM
  • Bliskie dopasowanie kolorów do zestawu atramentów OEM
  • Dedykowany do elastycznych oraz sztywnych podłoży
  • Długotrwała odporność na skutki degradacji UV i blaknięcia koloru
  • Ulepszona przyczepność
  • Gwint pojemnika przeznaczony do Mimaki.
  • Kompatybilny chip dla serii LUS120/LUS150/LUS170

Seria tuszy DiPrinter: Superior M120 / Superior M150 / Superior M170
Rekomendacja firmy Artgraf - Mimaki JFX500
DiPrinter: www.diprinter.com
Nazdar – www.nazdar.com

Źródło: DiPrinter

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764