logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa seria monitorów LCD Philipsa

   29.05.2002, przeczytano 1200 razy

Firma Philips Polska Sp. z o.o. wprowadzi w czerwcu 2002 do swojej oferty handlowej nowe monitory LCD 15”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-seria-monitorow-lcd-philipsa,1032,artykul.html

Wśród nowych produktów znajdą się następujące modele:

- 150S3 - monitor z linii standard, charakteryzuje się nowoczesnym wzornictwem, wzorowanym na dotychczasowych modelach z serii Business (150B2) oraz Professional (150P2);

- 150B3B, 150B3M - monitory z serii Business;

- 150P3 - monitory z serii Professional;

Wszelkie wymagania dotyczące współczesnych monitorów LCD skupiają się przede wszystkim na jakości obrazu, wzornictwie, łatwości obsługi oraz funkcjonalności. Koncern Philips, będąc liderem w dziedzinie technologii monitorów LCD, postanowił sprostać tym wymaganiom i w połowie ubiegłego roku przedstawił dwa nowe modele monitorów LCD 15” (150B2 oraz 150P2). Wprowadzane do sprzedaży modele serii x3 ściśle nawiązują do poprzedniej serii - natomiast jeszcze bardziej zredukowano ich wymiary zewnętrzne oraz polepszono parametry techniczne.

Zalety nowych produktów to:

  • jeszcze większa oszczędność miejsca pracy - tylko 52 mm głębokości panela LCD,
  • zredukowanie wymiarów monitora o 20% w porównaniu z ofertą konkurencji,
  • zwiększenie powierzchni do pracy na biurku o 25%,
  • oszczędność miejsca o ponad 40% w porównaniu z monitorem CRT 17” - przy takim samym rozmiarze obrazu.


    Oszczędność miejsca pracy oraz zredukowane wymiary monitorów LCD oznaczają w praktyce zmniejszenie kosztów stałych - bardzo istotnego czynnika finansowego dla klientów korporacyjnych.


  • zasilacz zintegrowany z obudową monitora - koniec z plątaniną kabli. Dodatkowo nowy monitor odznacza się ciekawym wzornictwem i dużą funkcjonalnością wszędzie tam gdzie będzie używany,
  • monitor niezwykle łatwy do przenoszenia - projektanci opracowali specjalny uchwyt umieszczony w podstawie,
  • nowe wzornictwo przycisków kontrolnych monitora - zaprojektowane tak, aby użytkownik łatwo i szybko mógł dokonać wszelkich niezbędnych ustawień,

    Oprócz licznych korzyści - wymienionych powyżej- na większą uwagę zasługują również następujące rozwiązania:

  • zabezpieczenie monitora przed przekroczeniem maksymalnej częstotliwości odświeżania obrazu - w większości komputerów standardową wartością częstotliwości odświeżania obrazu jest 85Hz. Jednakże monitor plazmowy jest w stanie pracować przy maksymalnej częstotliwości 76Hz, gdyż wartości wyższe mogą doprowadzić do jego uszkodzenia. Aby temu zapobiec, Philips wyposażył nową serię monitorów LCD w specjalne zabezpieczenie, które uniemożliwia przekroczenie częstotliwości 76Hz.
  • łatwość instalacji ekranu “Touch Screen” - nowa seria monitorów jest doskonale przystosowana do współpracy z ekranami dotykowymi, dostarczanymi przez wiodących producentów Microtouch oraz Elotouch,
  • opcjonalna pokrywa ochronna na monitor - standardowa oprawa panelu LCD może być w łatwy sposób zastąpiona przez specjalną pokrywę ochronną na monitor, która zabezpiecza panel LCD przed porysowaniem lub oblaniem płynami,
  • podwójne złącze wideo - model 150P3 posiada standardowo dwa złącza wideo: analogowe D-Sub oraz cyfrowe DVI-D,
  • możliwość mocowania ściennego zgodna ze standardem VESA - nowe monitory LCD posiadają cztery otwory zgodne ze standaryzacją VESA w zakresie mocowania ściennego paneli LCD,
  • koncentrator USB Hub - koncentrator sygnału USB - model analogiczny jak w przypadku monitorów CRT (symbol PCUH411).


    Nowe modele 150S3, 150B3, 150P3 - podstawowe dane techniczne:

    Monitor 150S3
    Wielkość przekątnej (cale) – 15’’
    Plamka (mm) – 0,297/0,297
    Częstotliwość poz. (kHz) – 30-61
    Częstotliwość pion. (Hz) – 56-76
    Pasmo(MHz) – 80
    Rozdz. maksymalna – 1024x768
    Odświeżanie przy max. rozdz. (Hz) - 75
    Funkcja Tilt
    Akceptowalne sygnały RGB - D-Sub
    Poziomy kąt widzenia – 150 (75/75)
    Pionowy kąt widzenia – 110 (50/60)
    Opcjonalna osłona na panel LCD
    Funkcja “portret” (opcja)
    Regulacja wysokości panelu (opcja)
    Kontrast – 350:1
    Jasność - 220

    Monitor 150B3
    Wielkość przekątnej (cale) – 15’’
    Plamka (mm) – 0,297/0,297
    Częstotliwość poz. (kHz) – 30-61
    Częstotliwość pion. (Hz) – 56-76
    Pasmo(MHz) - 80
    Rozdz. maksymalna – 1024x768
    Odświeżanie przy max. rozdz. (Hz) - 75
    Funkcja Tilt/Swivel
    Akceptowalne sygnały RGB – D-Sub
    Poziomy kąt widzenia – 150 (75/75)
    Pionowy kąt widzenia – 110 (50/60)
    Opcjonalna osłona na panel LCD
    Funkcja “portret” (opcja)
    Regulacja wysokości panelu (opcja)
    Kontrast – 350:1
    Jasność - 250

    Monitor 150P3
    Wielkość przekątnej (cale) – 15’’
    Plamka (mm) – 0,297/0,297
    Częstotliwość poz. (kHz) – 30-61
    Częstotliwość pion. (Hz) – 56-76
    Pasmo(MHz) - 80
    Rozdz. maksymalna – 1024x768
    Odświeżanie przy max. rozdz. (Hz) - 75
    Funkcja Tilt/Swivel
    Akceptowalne sygnały RGB – D-Sub/DVI-D
    Poziomy kąt widzenia – 150 (75/75)
    Pionowy kąt widzenia – 110 (50/60)
    Opcjonalna osłona na panel LCD
    Funkcja “portret”
    Regulacja wysokości panelu
    Kontrast – 350:1
    Jasność - 250


    Nowa seria monitorów LCD 15” również współpracuje z systemem wymiennych podstaw. Model 150P3E w standardzie zaopatrzono w podstawę Ergo Base (UG3P30) zapewniającą regulację wysokości od 0 do 50mm, funkcję portretu (obrót ekranu o 90ş) oraz funkcję tilt & swivel (obrót w zakresie „góra-dół” oraz „prawo-lewo”). Model 150B3M wyposażono w standardzie w podstawę Multimedia Base (VG3P30) która posiada wbudowane głośniki 2x 2W i pozwala na odsłuchiwanie wszelkich plików dźwiękowych. Nowością natomiast jest kombinacja podstawy Ergo Base oraz Multimedia Base w postaci urządzenia Audio Base (VG3P40), które w standardowym wyposażeniu posiada model 150P3A.

    Źródło informacji: Philips

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
    Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
    SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
    Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
    Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
    Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
    Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
    Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
    Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
    Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764