logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa seria monitorów Newline – RS+

  PR 31.10.2019, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

Monitory interaktywne Newline pracują już w wielu polskich firmach i szkołach. Ich atutem jest wyjątkowy zestaw interaktywnych funkcji wspierających współpracę oraz bardzo dobry stosunek parametrów do ceny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-seria-monitorow-newline-%E2%80%93-rs%2B,384552,artykul.html

Amerykański producent wprowadza właśnie do Polski nową serię - RS+, która designem nawiązuje do wyższej serii – VN. Obudowa urządzenia 65-calowego ma grubość jedynie 99 mm. 
Użytkownicy mogą korzystać platformy bazującej na Android 8.0,  20 punktów dotyku, wyższej jasności, oraz bogatszej listy złącz - HDMI 2.0 oraz DisplayPort. Monitory z serii RS + wyświetlają treści  w rozdzielczości 4K (3840x2160) i są dostępne w trzech rozmiarach 65”, 75”, 86”.

Można wybrać urządzenie w opcji all-in-one - każdy z monitorów wyposażony jest w port OPS.

Monitor interaktywny 65" Newline TruTouch TT-6519RS dostępny jest w cenie netto 6999 zł + 23%VAT (stawka 0% VAT dla edukacji). Urządzenia objęte są 3- letnią gwarancją producenta.

Monitory Newline współpracują z platformami Windows, Mac oraz Linux.

Seria RS+ jest kompatybilna z Windows Ink i wyposażona w dynamiczne porty USB. Dzięki Smart Meeting Platform (Android 8.0) możliwe przede wszystkim spersonalizowanie urządzenia czyli np. zdefiniowanie własnych skrótów na głównym ekranie. Wbudowano nowy program do zarządzania plikami umożliwiający np. synchronizację z chmurą czy firmowym FTP. Odtwarzacz multimediów  pozwala na odtwarzanie zdjęć i plików wideo z pamięci usb.

Do bardzo przydatnych funkcji – wyróżniających monitory Newline – należą:

  • Cast czyli bezprzewodowe udostępnianie zawartości smartphone, tabletu czy komputera na ekranie monitora umożliwiające dzielenie się materiałami, zdjęciami, plikami wideo czy prezentacjami. Wyjątkowa jest możliwość  korzystania bez podłączenia do lokalnej sieci, z użyciem internetu.
  • Broadcast udostępnianie ekranu monitora nawet na dwustu ekranach urządzeń mobilnych – online znajdujących się w dowolnym miejscu na świecie.
  • Display Management to narzędzie do zdalnego zarządzania grupą monitorów, które usprawnia obsługę techniczną pozwalając na równoczesne wprowadzanie zmian na wszystkich posiadanych urządzeniach przez bezpieczny portal internetowy przeznaczony do tego celu.

Monitory z serii RS+ mają również wbudowaną aplikację pozwalającą na wstawianie zdjęć do prezentacji bezpośrednio z internetu czy własnej chmury. Dwie osoby mogą równocześnie korzystać z monitora pisząc w tym samym czasie różnymi kolorami. Efekty pracy można łatwo udostępniać.

Monitory z serii RS+ uzyskały certyfikat Energy Star, który jest przyznawany jako wyróżnienie dla produktów energooszczędnych.

Źródło: Newline

www.newline.interactive.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764