logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa seria Multisync C z rozdzielczością UHD od Nec

  PR 21.06.2018, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

NEC Display Solutions wprowadza na rynek najnowsze monitory wielkoformatowe MultiSync z serii C, przeznaczone do sal konferencyjnych i systemów Digital Signage. Seria NEC MultiSync C to linia monitorów, które łączą nowoczesny design, jakość i niezawodność z niskim całkowitym kosztem posiadania w dłuższej perspektywie czasowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-seria-multisync-c-z-rozdzielczoscia-uhd-od-nec,36983,artykul.html

Monitory wielkoformatowe z serii C zostały stworzone z myślą o nowoczesnych biurach i przestrzeni handlowej z kontrolowanym natężeniem oświetlenia w otoczeniu, aby zapewnić wysoką rozdzielczość i poziom jasności wyświetlanych treści. Nowe modele będą dostępne w trzech rozmiarach: 75, 86 oraz 98 cali. Monitory zostały zaprojektowane w ultra-minimalistycznym stylu i mogą pracować zarówno w pozycji poziomej, jak i pionowej.

Monitory posiadają matowy panel zapewniający najlepszą możliwą widoczność, a jednocześnie eliminujący odbicia światła. Jasność na poziomie do 350 cd/m2 gwarantuje wyraźny obraz oraz nasycone kolory.

Wszystkie modele z serii C są wyposażone w platformę NEC Open Modular Intelligence (OMi), która oferuje inteligentne, przyszłościowe i bezproblemowe połączenie źródła sygnału z monitorem. Technologia ta ułatwia instalację, użytkowanie i serwisowanie urządzeń, a także umożliwia szybką i prostą modernizację. Dzięki OMi monitory można bezproblemowo zintegrować z innymi urządzeniami NEC w standardzie Open Pluggable Specification (OPS), w tym z komputerami Slot-in PC, modułami Raspberry Pi, odtwarzaczami mediów lub interfejsami sygnałowymi do przesyłania treści.

ilustracjastrzałka

Erik Elbert, Product Manager w NEC Display Solutions Europe powiedział: - Uważamy, że monitory powinny być częścią otoczenia nierzucającą się w oczy po wyłączeniu, ale całkowicie angażującą podczas użytkowania. Nowa seria MultiSync® C została zaprojektowana z myślą o biurach, salach konferencyjnych, a także systemach Digital Signage w handlu, gdzie użytkownicy oczekują skutecznie przyciągającego uwagę przekazu w połączeniu z łatwą i szybką konfiguracją oraz prostotą użytkowania. Ponadto funkcje, takie jak „wake up on connection” zapewniają większą efektywność podczas spotkań, bez konieczności czekania na to, aż monitor się włączy. W rezultacie prezenterzy mogą mieć pewność, że posiadają technologię, która nie zawiedzie ich podczas spotkań i konferencji, a właściciele mogą cieszyć się najwyższą niezawodnością i niskim kosztem posiadania przez cały okres użytkowania.

Monitory NEC MultiSync C751Q oraz NEC MultiSync C861Q są już dostępne na polskim rynku, model 98-calowy pojawi się w sprzedaży w lipcu br.

Źródło: NEC Display Solutions

www.nec.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764