logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa seria ploterów GRAPHTEC

  PR 27.09.2005, przeczytano 1427 razy

We wrześniu firma VES PLOTER wprowadziła na rynek nową serię ploterów tnących firmy Graphtec: „CE3000MK2”. W stosunku do sprzedawanych od roku w Polsce i cieszących się bardzo dobrą opinią ploterów CE3000, w znacznym stopniu rozbudowano i udoskonalono system wycinania po obrysie wcześniej wydrukowanej grafiki (ARMS) oraz standardowe oprogramowanie plotera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-seria-ploterow-graphtec,3080,artykul.html

Czteropunktowy system odczytu znaczników umożliwia korekcję zniekształceń powstających w procesie druku, zarówno wzdłuż osi X – Y, jak i zniekształceń trapezowych oraz korekcję błędów wynikających z obrotu osi. Automatyczne wykrywanie pierwszego znacznika, (patent firmy Graphtec), znacznie przyspiesza i upraszcza obsługę urządzenia.
Standardowe oprogramowanie plotera stanowią: plug - in dla Corel Draw i Adobe Illustrator, programy do projektowania, drukowania i wycinania grafiki z wykorzystaniem znaczników w wyżej wymienionych aplikacjach, oraz kontroler plotera umożliwiający jeszcze lepszą i łatwiejszą kontrolę plotera z pulpitu komputera w stosunku do standardowego panela sterowania, w jaki wyposażony jest ploter (m.in. większa ilość banków pamięci). Biorąc pod uwagę znakomite parametry jakościowe i niezawodnościowe ploterów CE3000MK2, ich uniwersalność (plotery serii CE3000 mogą ciąć wszystkie rodzaje mediów od zwykłej folii samoprzylepnej, przez flocka aż do folii do piaskowania) oraz fakt, że cena ploterów w stosunku do wcześniejszej wersji nie uległa zmianie, należy uznać, iż jest to obecnie jedna z najatrakcyjniejszych ofert w klasie ploterów ekonomicznych przeznaczonych dla małych i średnich firm reklamowych. Więcej informacji na temat ploterów CE3000MK2 i systemu odczytu znaczników – ARMS można znaleźć na stronie www.vesploter.pl .


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: vesploter

(VES PLOTER)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764