logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa seria urządzeń laserowych Brother

  PR 01.02.2018, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka
Brother DCP-L2512D

Brother Polska wprowadza do sprzedaży nową serię monochromatycznych, wielofunkcyjnych urządzeń laserowych z grupy „3 w 1”, oferujących funkcje drukowania, kopiowania i skanowania. Modele DCP-L2512D, DCP-L2532DW oraz DCP-L2552DN dedykowane są zarówno dla użytkowników indywidualnych jak i małych i średnich firm, które poszukują wydajnych i cichych urządzeń drukujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-seria-urzadzen-laserowych-brother,35278,artykul.html

Nowe, laserowe urządzenia wielofunkcyjne Brother zostały stworzone z myślą o wymagających środowiskach biurowych, w tym o biurach domowych. Głównymi czynnikami określającymi wydajne urządzenia drukujące w tym sektorze rynkowym i jednocześnie decydującymi o zakupie są prędkość tworzenia dokumentów oraz niski koszt pojedynczego wydruku. Dlatego modele DCP-L2512D, DCP-L2532DW oraz DCP-L2552DN zostały stworzone tak, aby zapewniać krótki czas przygotowania do pierwszego wydruku oraz szybkie generowanie dokumentów, wynoszące odpowiednio 30 stron na minutę (DCP-L2512D, DCP-L2532DW) lub 34 strony na minutę w modelu DCP-L2552DN. Wszystkie trzy modele umożliwiają automatyczne, dwustronne drukowanie. Charakteryzują się przy tym kompaktowymi rozmiarami i oszczędnym, estetycznym wzornictwem.

Nowe urządzenia są wyposażone w podajniki papieru na 250 arkuszy. DCP-L2552DN dodatkowo oferuje Automatyczny podajnik papieru (ADF) zdolny pomieścić 50 arkuszy. Ważną cechą nowych modeli jest cicha praca (poziom głośności urządzeń podczas działania nie przekracza 50 dB), co pozwala na komfortowe drukowanie przy pełnej prędkości. Jest to szczególnie ważne przy tworzeniu dużej ilości dokumentów w środowiskach biurowych. Poza wysoką kulturą pracy urządzeń, ważnym czynnikiem jest jej ciągłość i brak przestojów w działaniu. Dlatego nowe modele wykonane są z wytrzymałych materiałów, zapewniając długie, bezproblemowe użytkowanie i niezawodność. Ułatwieniem w przypadku DCP-L2532DW jest też możliwość bezprzewodowego podłączenia urządzenia.

Modele zapewniają niższy koszt pojedynczego wydruku. Jeden toner startowy DCP-L2552DN pozwala wydrukować do 1 200 stron, natomiast w  DCP-L2512D i DCP-L2532DW tonery startowe wystarczą na około 700 stron. Docelowo wszystkie modele obsługują tonery umożliwiające drukowanie odpowiednio 1 200 stron (TN-2411) lub 3 000 stron (TN-2421). Urządzenia oferują także funkcję pomijania pustych stron oraz tryb ekologiczny, który pozwalają na oszczędzanie energii i tonera. Przykładem jest automatyczne przechodzenie w tryb uśpienia, który samoczynnie aktywuje się jeśli użytkownik z nich nie korzysta.

Nowe urządzenia wielofunkcyjne Brother są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764