logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa siatka ekologiczna do druku: Ecomesh

  PR 28.04.2021, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

W gamie eko-przyjaznych tkanin EVERGREEN do druku francuskiej firmy Saint Clair Textiles (dawniej Dickson Coatings) pojawiła się właśnie ekologiczna siatka bez PCV do druku: ECOMESH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-siatka-ekologiczna-do-druku%3A-ecomesh-,391264,artykul.html

Charakterystyki techniczne:

  • gramatura: 205 g / m2
  • szerokość: 1.60 m i 3.20 m
  • nawoje 50 mb
  • trudno zapalność: M1 / B1 / NFPA 701 / ASTM E 84
  • siatka wyprodukowana zgodnie z Dyrektywą Reach, certyfikowana Oekotex, Safety of Toys, Greenguard.
  • zadruk tuszami: UV, HP Latex, solwent, eko-solwent

Zastosowania wewnętrzne i zewnętrzne, głównie na tła witryn sklepowych, dekoracje reklamowe we wnętrzach. (ecomesh.jpg)

Wszystkie tkaniny EverGreen są certyfikowane jako wolne od: pcv, ftalanów, formaldehydów, fosforanów, eteru glikolu. Korzyści środowiskowe programu EverGreen zostały poświadczone Analizą Cyklu Życia zgodnie z ISO 14 040 – ISO 14 -44.

Źródło: Saint Clair Textiles


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: saintclair

(Barbara Wieczorek)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764