logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa siedziba Blueberry na Szpitalnej i na… Facebooku

  PR 06.09.2011, przeczytano 6333 razy
ilustracjastrzałka

Zmiana lokalizacji agencji Blueberry Communication Group Sp. z o.o. związana jest z pozyskaniem nowych budżetów, a co za tym idzie z dynamicznym rozwojem całego zespołu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-siedziba-blueberry-na-szpitalnej-i-na-facebooku,13392,artykul.html

Już dawno potrzebowaliśmy większej siedziby – mówi Michał Lorenc, Dyrektor Kreatywny – ale dopiero teraz na ul. Szpitalnej udało nam się połączyć wystarczająca ilość miejsca, lokalizację w samym sercu Warszawy oraz klimat, który ma sprzyjać efektywnej pracy dla naszych stałych i nowych Klientów.

Miejsce na Szpitalnej ma historię, buduje tkankę tego miasta. Nie ukrywam, że od początku zależało mi na uniknięciu siedziby budzącej korporacyjne skojarzenia – dodaje Lorenc - to na tyle ciekawe miejsce, że powstawanie nowego biura codziennie śledzimy na Facebooku. Zapraszamy do podglądania prac nad adaptacją tej przestrzeni dla potrzeb Blueberry.

Źródło: Blueberry Communication Group

www.facebook.com/likeBBCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764