logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia komunikacji 4 marek z Grupy Jarczyński od Communication Unlimited

  PR 14.03.2019, przeczytano 517 razy

Agencja CU (Communication Unlimited) została wybrana przez Grupę Jarczyński do realizacji zadań komunikacyjnych dla czterech wiodących restauracji. Są to: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Obok komunikacji w digital i mediach społecznościowych ważną częścią tych działań będzie obsługa Public Relations wymienionych restauracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-komunikacji-4-marek-z-grupy-jarczynski-od-communication-unlimited,381633,artykul.html

- O wyborze CU zdecydowała chęć, a właściwie konieczność, poszerzenia palety działań promujących naszą ofertę. Agencja ma znacznie szersze kompetencje niż tylko SoMe, a już praca strategiczna nad naszym portfolio stworzyła dobry start do patrzenia z optymizmem na naszą współpracę. – mówi Artur Jarczyński właściciel sieci restauracji, Grupa Jarczyński.

- To dla nas wielki zaszczyt pracować dla Firmy, która może być wzorem i symbolem sukcesu w branży gastronomicznej. Sama postać Pana Artura Jarczyńskiego jest owiana legendą. To wybitny restaurator, potrafiący tworzyć niepowtarzalne miejsa, do których ustawiają się kolejki u drzwi. Praca dla wybranych restauracji będzie dla nas przyjemnością, a jednocześnie wyzwaniem, by zbliżyć się do podobnego sukcesu w komunikacji – mówi Ewa Kumorek-Fedor, Dyrektor ds. public relations w CU.

Właścicielem restauracji Der Elefant, Otto Pompieri, St Antonio i U Szwejka jest Artur Jarczyński, który od 28 lat sukcesem prowadzi na polskim rynku sieć restauracji, do której nalezą także takie marki jak: Jeff`s, Shipudei Berek, Podwale Kompania Piwna, Pod Wawelem, Sukiennice, Podwale 25, Bazyliszek.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764