logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia komunikacji 4 marek z Grupy Jarczyński od Communication Unlimited

  PR 14.03.2019, przeczytano 249 razy

Agencja CU (Communication Unlimited) została wybrana przez Grupę Jarczyński do realizacji zadań komunikacyjnych dla czterech wiodących restauracji. Są to: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Obok komunikacji w digital i mediach społecznościowych ważną częścią tych działań będzie obsługa Public Relations wymienionych restauracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-komunikacji-4-marek-z-grupy-jarczynski-od-communication-unlimited,381633,artykul.html

- O wyborze CU zdecydowała chęć, a właściwie konieczność, poszerzenia palety działań promujących naszą ofertę. Agencja ma znacznie szersze kompetencje niż tylko SoMe, a już praca strategiczna nad naszym portfolio stworzyła dobry start do patrzenia z optymizmem na naszą współpracę. – mówi Artur Jarczyński właściciel sieci restauracji, Grupa Jarczyński.

- To dla nas wielki zaszczyt pracować dla Firmy, która może być wzorem i symbolem sukcesu w branży gastronomicznej. Sama postać Pana Artura Jarczyńskiego jest owiana legendą. To wybitny restaurator, potrafiący tworzyć niepowtarzalne miejsa, do których ustawiają się kolejki u drzwi. Praca dla wybranych restauracji będzie dla nas przyjemnością, a jednocześnie wyzwaniem, by zbliżyć się do podobnego sukcesu w komunikacji – mówi Ewa Kumorek-Fedor, Dyrektor ds. public relations w CU.

Właścicielem restauracji Der Elefant, Otto Pompieri, St Antonio i U Szwejka jest Artur Jarczyński, który od 28 lat sukcesem prowadzi na polskim rynku sieć restauracji, do której nalezą także takie marki jak: Jeff`s, Shipudei Berek, Podwale Kompania Piwna, Pod Wawelem, Sukiennice, Podwale 25, Bazyliszek.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plakaty kubańskie lat 60. i 70. na tle twórczości plakatowej w Polsce i Czechosłowacji
Wystawa w Muzeum Plakatu w Wilanowie prezentuje wybór 169 plakatów z Kuby, Czechosłowacji i Polski z lat 60. i 70. XX wieku. Układ dzieł na ekspozycji umożliwi publiczności porównanie rozmaitych koncepcji i stylistyk artystycznych oraz sposobów i technik druku w podobnych lub wręcz tych samych tematach podejmowanych przez artystów z krajów...
20-lecie Galerii Rusz w Muzeum Plakatu w Wilanowie
Prezentacja dokumentacji 150 prac z dorobku artystów Joanny Górskiej i Rafała Góralskiego, tworzących od sierpnia 1999 roku sztukę, która ma poRUSZać i prowowokować do myślenia. Zapraszamy do zapoznania  z wyborem 150 prac z 20-letniej działalności Galerii Rusz, które będą prezentowane na ekranie w Galerii Format B1.
Przejdźmy na Ty w różnych stylach – nowa kampania Tyskiego
19 sierpnia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna marki Tyskie „Przejdźmy na Ty w różnych stylach”, w której pojawiają się trzy Tyskie nowości – Pszenne, Pilzne i Palone.  Spot można zobaczyć w telewizji i internecie. Kampania potrwa do końca roku.
Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie strategii kreatywnej i wdrożenie nowej platformy komunikacji w kanałach online należących do serwisu prezentującego oferty sprzedaży i wynajmu nieruchomości. CTM będzie również wspierać kreatywnie działania z zakresu performance marketingu i zajmie się realizacją spotu promocyjnego przeznaczonego do kanałów digitalowych.
Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764