logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia komunikacji 4 marek z Grupy Jarczyński od Communication Unlimited

  PR 14.03.2019, przeczytano 133 razy

Agencja CU (Communication Unlimited) została wybrana przez Grupę Jarczyński do realizacji zadań komunikacyjnych dla czterech wiodących restauracji. Są to: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Obok komunikacji w digital i mediach społecznościowych ważną częścią tych działań będzie obsługa Public Relations wymienionych restauracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-komunikacji-4-marek-z-grupy-jarczynski-od-communication-unlimited,381633,artykul.html

- O wyborze CU zdecydowała chęć, a właściwie konieczność, poszerzenia palety działań promujących naszą ofertę. Agencja ma znacznie szersze kompetencje niż tylko SoMe, a już praca strategiczna nad naszym portfolio stworzyła dobry start do patrzenia z optymizmem na naszą współpracę. – mówi Artur Jarczyński właściciel sieci restauracji, Grupa Jarczyński.

- To dla nas wielki zaszczyt pracować dla Firmy, która może być wzorem i symbolem sukcesu w branży gastronomicznej. Sama postać Pana Artura Jarczyńskiego jest owiana legendą. To wybitny restaurator, potrafiący tworzyć niepowtarzalne miejsa, do których ustawiają się kolejki u drzwi. Praca dla wybranych restauracji będzie dla nas przyjemnością, a jednocześnie wyzwaniem, by zbliżyć się do podobnego sukcesu w komunikacji – mówi Ewa Kumorek-Fedor, Dyrektor ds. public relations w CU.

Właścicielem restauracji Der Elefant, Otto Pompieri, St Antonio i U Szwejka jest Artur Jarczyński, który od 28 lat sukcesem prowadzi na polskim rynku sieć restauracji, do której nalezą także takie marki jak: Jeff`s, Shipudei Berek, Podwale Kompania Piwna, Pod Wawelem, Sukiennice, Podwale 25, Bazyliszek.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764