logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia komunikacji 4 marek z Grupy Jarczyński od Communication Unlimited

  PR 14.03.2019, przeczytano 219 razy

Agencja CU (Communication Unlimited) została wybrana przez Grupę Jarczyński do realizacji zadań komunikacyjnych dla czterech wiodących restauracji. Są to: Der Elefant, Otto Pompieri, St. Antonio oraz U Szwejka. Obok komunikacji w digital i mediach społecznościowych ważną częścią tych działań będzie obsługa Public Relations wymienionych restauracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-komunikacji-4-marek-z-grupy-jarczynski-od-communication-unlimited,381633,artykul.html

- O wyborze CU zdecydowała chęć, a właściwie konieczność, poszerzenia palety działań promujących naszą ofertę. Agencja ma znacznie szersze kompetencje niż tylko SoMe, a już praca strategiczna nad naszym portfolio stworzyła dobry start do patrzenia z optymizmem na naszą współpracę. – mówi Artur Jarczyński właściciel sieci restauracji, Grupa Jarczyński.

- To dla nas wielki zaszczyt pracować dla Firmy, która może być wzorem i symbolem sukcesu w branży gastronomicznej. Sama postać Pana Artura Jarczyńskiego jest owiana legendą. To wybitny restaurator, potrafiący tworzyć niepowtarzalne miejsa, do których ustawiają się kolejki u drzwi. Praca dla wybranych restauracji będzie dla nas przyjemnością, a jednocześnie wyzwaniem, by zbliżyć się do podobnego sukcesu w komunikacji – mówi Ewa Kumorek-Fedor, Dyrektor ds. public relations w CU.

Właścicielem restauracji Der Elefant, Otto Pompieri, St Antonio i U Szwejka jest Artur Jarczyński, który od 28 lat sukcesem prowadzi na polskim rynku sieć restauracji, do której nalezą także takie marki jak: Jeff`s, Shipudei Berek, Podwale Kompania Piwna, Pod Wawelem, Sukiennice, Podwale 25, Bazyliszek.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart odkupuje stare urządzenia. Sprawdź, ile możesz zyskać!
Najnowsza akcja Integartu prowadzona razem z firmą HP, to niepowtarzalna okazja, aby wymienić swoją starą drukarkę wielkoformatową na nowoczesny druk HP Latex 3 generacji. Od standardowego programu odkupu drukarek, HP Trade In różni się tym, że zaoferowane warunki są jeszcze bardziej atrakcyjne. Promocja trwa do końca czerwca, zapraszamy do kontaktu.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764