logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia komunikacji marki Appetita

  PR 02.07.2018, przeczytano 455 razy
ilustracjastrzałka

Appetita wdraża nową strategię komunikacji, zapraszając do współpracy ikonę smaku i stylu – Ewę Wachowicz. Przełomowe w historii marki działania obejmą, między innymi, nową platformę internetową www.smakistyl.pl oraz silne wsparcie w mediach społecznościowych. Celem realizowanych działań jest wzmocnienie i wzbogacenie wizerunku marki o nowe wartości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-komunikacji-marki-appetita,37080,artykul.html

Appetita to marka z wieloletnią tradycją, ciesząca się zaufaniem konsumentów, ceniona za eksperckość i autentyczność. Jednak Appetita to nie tylko najwyższej jakości aromatyczne zioła, przyprawy i gotowanie. Poprzez zmianę strategii komunikacji, marka staje się przyjaciółką, która podpowiada w jaki sposób przygotować i podać potrawy. Jest modna, inspirująca, a przed wszystkim stylowa.

Ewa Wachowicz nową twarzą marki

Z nowymi wartościami marki utożsamia się Ewa Wachowicz – nowa, stylowa twarz Appetity. Autorka książek kucharskich, producentka programu „Ewa gotuje”, jurorka kulinarnego show, a także właścicielka jednej z krakowskich restauracji od lat inspiruje Polki do dbania o siebie i swoją rodzinę. Promując zdrową i nowoczesną kuchnię udowadnia, że gotowanie nie jest przykrym codziennym obowiązkiem a pasją, którą wystarczy w sobie rozbudzić, by czerpać radość ze stylowego serwowania posiłków.

Współpraca z Ewą Wachowicz obejmuje wszystkie pola komunikacji – TV, prasę, digital i trade. Są to m.in. udział w kampanii reklamowej, reprezentowanie marki podczas wydarzeń kulinarnych, wykorzystanie wizerunku na opakowaniach najlepiej sprzedających się przypraw jednorodnych oraz materiałach POS, współtworzenie linii mieszanek przyprawowych oraz wsparcie działań promocyjnych zaplanowanych w mediach i punktach sprzedaży.

Integralnym elementem nowej strategii komunikacji jest platforma www.smakistyl.pl. W wirtualnym świecie Smaku i Stylu, po którym przewodnikiem jest Ewa Wachowicz, znajdują się jej autorskie przepisy, pomysły na stylowe podanie nawet najprostszych dań, filmy z trikami przydatnymi w kuchni, a także inspirujące przepisy na tradycyjne polskie potrawy oraz międzynarodowe przysmaki. Całość dopełnia pasjonujący blog, pełen dynamicznych treści.

W ramach działań promujących platformę Smak i Styl marka przygotowała również działania w social mediach między innymi na profilu Appetita. SmakiStyl na Facebooku.

Źródło: Kolterman Media Communications

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764