logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex

  PR 23.08.2019, przeczytano 439 razy
ilustracjastrzałka
Durex - Gorace Letnie Noce fot. Grzegorz Pastuszak

Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz przypomnieć o zachowaniu bezpieczeństwa własnego i innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-wizerunkowa-marki-durex,383686,artykul.html

Trwająca od połowy czerwca do końca sierpnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, została oparta na piosence „Bez słów”, powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films.

Kampania jest elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestylową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, a wszystko to z zachowaniem bezpieczeństwa własnego oraz innych, w którym pomóc mogą produkty marki Durex.

- W dzisiejszym świecie seks, wbrew pozorom, zaczyna coraz mniej znaczyć w naszym życiu. Mało o nim mówimy, nie potrafimy się nim cieszyć, jesteśmy zakładnikami powszechnego odbioru seksualności wykreowanego przez pornografię. Jako globalny brand, który seks ma w swoim DNA, chcemy być dobrym przykładem i jasno pokazać, że seks jest obecny w naszym życiu i powinniśmy się nim cieszyć w odpowiedzialny sposób. Projekt Gorące Letnie Noce oraz współpraca z młodymi, świadomymi ludźmi, jakimi są Justyna Święs i Kuba Karaś z The Dumplings, to dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.

Zaangażowanie do projektu artystów młodego pokolenia to krok w stronę młodych, pełnoletnich odbiorców. Przy ich wsparciu marka przekazuje wartości, z którymi wspólnie się utożsamia. Chęć bliskości, intymność, emocje, potrzeba zrozumienia i wsparcia drugiej osoby oraz poczucie akceptacji – o tym wszystkim w tekście „Bez słów” opowiadają artyści. Marka Durex w sposób naturalny wpisuje się w ten świat, stając się pomocą w zachowaniu ostrożności, bezpieczeństwa, a co za tym idzie również zdrowia.

ilustracjastrzałka

Konsumentami Durex są wszyscy uprawiający seks, dlatego komunikacja marki jest bardzo różnorodna. Dla podkreślenia zróżnicowania, do klipu zostały zaangażowane pary w różnym wieku i o odmiennych preferencjach. Pokazuje to jednocześnie, że temat seksu dotyczy wszystkich w równym stopniu, a wiek, staż związku czy płeć nie mają znaczenia.

By jak najlepiej oddać autentyczność relacji par, w klipie wystąpiły osoby bez doświadczenia aktorskiego, na co dzień będące w realnych związkach. Występowali oni w normalnych warunkach, które wszyscy mogą kojarzyć ze swojego życia. Dzięki takim okolicznościom występujący nie musieli grać i łatwiej było im zachowywać się naturalnie, a realizatorom umożliwiło uchwycenie łączących ich uczuć oraz intymność. W scenach w naturalny sposób pojawiają się produkty Durex, po które sięgają pary. Zabieg ten podkreśla, aby zawsze pamiętać o zdrowiu i bezpieczeństwie swoim oraz bliskich. W dzisiejszym świecie bezpieczny seks jest wyrazem odpowiedzialności oraz troski zarówno o siebie, jak i partnera. Przy okazji marka przypomina, że odpowiednio dobrane produkty mogą dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań, pozytywnie wpływając na wzajemne relacje.

The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]
Tekst: Justyna Święs
Muzyka: Kuba Karaś

CLIENT: Durex

  • Senior Brand Manager: Justyna Dadał

CAMPAIGN IDEA:

  • Agency: Feeders Agency
  • Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski
  • Art Director: Konrad Wullert
  • Copywriter: Łukasz Szczybelski
  • Graphic Designer: Jagoda Gizińska
  • Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]
  • Agency Producer: Agnieszka Fatek
  • Creative Support: Adam Czartoryski

VIDEO:

  • Production House: Papaya Films
  • Director: Daniel Jaroszek
  • Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski
  • DoP: Kuba Burakiewicz
  • Producer: Maciek Szrek
  • Production Manager: Julia Guz
  • Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
  • Edit: Maciej Kozłowski
  • Postproduction: Badi Badi
  • Post Producer: Maria Jękot
  • On-Line: Karolina Mateusiak
  • Colorist: Anna Sujka

Źródło: Durex

www.durex.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stratasys J8 – najbardziej zaawansowane technologicznie drukarki 3D na świecie
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14...
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
W lutym do grona klientów Sfery Group dołączył jeden z wiodących producentów mebli w Europie – firma Paged Meble. Działania komunikacyjne, prowadzone na rzecz firmy, obejmują dwa, strategicznie ważne obszary: rynek kontraktowy oraz rynek mieszkaniowy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764