logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex

  PR 23.08.2019, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka
Durex - Gorace Letnie Noce fot. Grzegorz Pastuszak

Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz przypomnieć o zachowaniu bezpieczeństwa własnego i innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/nowa-strategia-wizerunkowa-marki-durex,383686,artykul.html

Trwająca od połowy czerwca do końca sierpnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, została oparta na piosence „Bez słów”, powstałej przy współpracy z zespołem The Dumplings, w składzie: Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz teledysku w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowanego przez Papaya Films.

Kampania jest elementem zmiany postrzegania marki na bardziej lifestylową oraz zaangażowaną społecznie, mówiącą o edukacji i otwartości na tematy związane z seksem. Projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, a wszystko to z zachowaniem bezpieczeństwa własnego oraz innych, w którym pomóc mogą produkty marki Durex.

- W dzisiejszym świecie seks, wbrew pozorom, zaczyna coraz mniej znaczyć w naszym życiu. Mało o nim mówimy, nie potrafimy się nim cieszyć, jesteśmy zakładnikami powszechnego odbioru seksualności wykreowanego przez pornografię. Jako globalny brand, który seks ma w swoim DNA, chcemy być dobrym przykładem i jasno pokazać, że seks jest obecny w naszym życiu i powinniśmy się nim cieszyć w odpowiedzialny sposób. Projekt Gorące Letnie Noce oraz współpraca z młodymi, świadomymi ludźmi, jakimi są Justyna Święs i Kuba Karaś z The Dumplings, to dla nas możliwość dotarcia do nowego pokolenia odbiorców, które dopiero zaczyna swoją przygodę z seksem. Zwiększając ich świadomość, przyczyniamy się bezpośrednio do wzrostu bezpieczeństwa – mówi Justyna Dadał, Senior Brand Manager marki Durex.

Zaangażowanie do projektu artystów młodego pokolenia to krok w stronę młodych, pełnoletnich odbiorców. Przy ich wsparciu marka przekazuje wartości, z którymi wspólnie się utożsamia. Chęć bliskości, intymność, emocje, potrzeba zrozumienia i wsparcia drugiej osoby oraz poczucie akceptacji – o tym wszystkim w tekście „Bez słów” opowiadają artyści. Marka Durex w sposób naturalny wpisuje się w ten świat, stając się pomocą w zachowaniu ostrożności, bezpieczeństwa, a co za tym idzie również zdrowia.

ilustracjastrzałka

Konsumentami Durex są wszyscy uprawiający seks, dlatego komunikacja marki jest bardzo różnorodna. Dla podkreślenia zróżnicowania, do klipu zostały zaangażowane pary w różnym wieku i o odmiennych preferencjach. Pokazuje to jednocześnie, że temat seksu dotyczy wszystkich w równym stopniu, a wiek, staż związku czy płeć nie mają znaczenia.

By jak najlepiej oddać autentyczność relacji par, w klipie wystąpiły osoby bez doświadczenia aktorskiego, na co dzień będące w realnych związkach. Występowali oni w normalnych warunkach, które wszyscy mogą kojarzyć ze swojego życia. Dzięki takim okolicznościom występujący nie musieli grać i łatwiej było im zachowywać się naturalnie, a realizatorom umożliwiło uchwycenie łączących ich uczuć oraz intymność. W scenach w naturalny sposób pojawiają się produkty Durex, po które sięgają pary. Zabieg ten podkreśla, aby zawsze pamiętać o zdrowiu i bezpieczeństwie swoim oraz bliskich. W dzisiejszym świecie bezpieczny seks jest wyrazem odpowiedzialności oraz troski zarówno o siebie, jak i partnera. Przy okazji marka przypomina, że odpowiednio dobrane produkty mogą dodatkowo zwiększyć przyjemność i intensywność doznań, pozytywnie wpływając na wzajemne relacje.

The Dumplings – BEZ SŁÓW | [Durex: Gorące Letnie Noce]
Tekst: Justyna Święs
Muzyka: Kuba Karaś

CLIENT: Durex

  • Senior Brand Manager: Justyna Dadał

CAMPAIGN IDEA:

  • Agency: Feeders Agency
  • Creative Concept & Communication Strategy: Łukasz Szczybelski
  • Art Director: Konrad Wullert
  • Copywriter: Łukasz Szczybelski
  • Graphic Designer: Jagoda Gizińska
  • Account Team: Antonina Kolarczyk, Krzysztof Kiełpiński, Daria Polarczyk [2012 Agency]
  • Agency Producer: Agnieszka Fatek
  • Creative Support: Adam Czartoryski

VIDEO:

  • Production House: Papaya Films
  • Director: Daniel Jaroszek
  • Script: Daniel Jaroszek, Łukasz Szczybelski
  • DoP: Kuba Burakiewicz
  • Producer: Maciek Szrek
  • Production Manager: Julia Guz
  • Costume Design: Sandra Kowalska, Konrad Wullert
  • Edit: Maciej Kozłowski
  • Postproduction: Badi Badi
  • Post Producer: Maria Jękot
  • On-Line: Karolina Mateusiak
  • Colorist: Anna Sujka

Źródło: Durex

www.durex.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
Nie wiesz na kogo zagłosować w tych wyborach? Oddaj głos na miłość! 18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy udowodnią, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Samsung Electronics Polska rozszerza swoją ochronę na matryce monitora. Od teraz, aż do 31 grudnia 2019 roku, każdy objęty promocją i prawidłowo zarejestrowany monitor nabiurkowy będzie objęty, przez 90 dni od zakupu[1], specjalną usługą Pixel GUARD, która daje kupującemu możliwość bezpłatnej wymiany matrycy na nową w przypadku pojawienia się nawet jednego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764